RuneK Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Kannesteinen Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Kom du deg opp og ned aleine? Jeg måtte trakke på en kjekk nordlending for å komme meg opp der..tror han likte bedre å ta imot meg på veg ned att...kan du skjønne?! Sånn ser altså du ut, hei på deg! Dette kan du vel ha som profilbilde? Horisonten er ikke helt i vater, men ellers ble det et fint bilde som egnet seg godt i s/hv Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Kom du deg opp og ned aleine? Jeg måtte trakke på en kjekk nordlending for å komme meg opp der..tror han likte bedre å ta imot meg på veg ned att...kan du skjønne?! Sånn ser altså du ut, hei på deg! Dette kan du vel ha som profilbilde? Horisonten er ikke helt i vater, men ellers ble det et fint bilde som egnet seg godt i s/hv Vi var flere som var oppe etter tur :-) Tror ikke det går å komme opp alene. Har rettet det opp, men ser at det er en smule skjevt allikevel ja. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Trond Olav Løkken Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 En stein jeg bare må til og se og ta på. Flott bilde. De lager mye fint på vestlandet. Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 FLOTT bilde!! Gjør seg godt i svart/hvitt! Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 En stein jeg bare må til og se og ta på. Flott bilde. De lager mye fint på vestlandet. Anbefaler en tur der :-) Mye fint i område ellers også. Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 FLOTT bilde!! Gjør seg godt i svart/hvitt! Takker for det Tove :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Artig bilde! Takker for det smort1 Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Du kunne godt ha blitt stående oppå der for faktisk blei steinen enda mer spennende med lævvandes skulptur oppå. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Du kunne godt ha blitt stående oppå der for faktisk blei steinen enda mer spennende med lævvandes skulptur oppå. Roar Litt kjedelig jobb da. Kaldt hadde det vært også :-) Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg