Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lenovo z50 starter ikke opp i windows(blåskjerm)

Anbefalte innlegg

Heisann, Har en lenovo her som ikke vil komme seg inn i windows, kommer opp lenovo hvor det står under ''preparing automatic repair'' så går den til blåskjerm med følgende melding: Recovery: Your pc needs to be repairde.

A required device isnt connected or cant be accessed.

Error code: 0xc0000185

Youll need to use the recovery tools on your installation media.

Noen måte jeg kan fikse dette uten og kjøpe meg ny windows til maskinen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Stappet inn en samsung ssd 250 evo disk i maskinen og det ser ut til og fungere fint med den i maskinen, Hvordan kan jeg evt teste den andre 1000gb sshd disken om den er defekt? tenkte koble den til en stasjonær for og teste men hvordan er framgangsmåten? da jeg gjerne ikke vil ha evo disken i denne laptopen, hehe.

Kan forsåvidt være at det var windows installen som var ødelagt( Da jeg prøvde og instalere windows på ny på den originale disken men fikk opp feil mot slutten) har brukt annen windows install til ssd evo disken, får evt ta i 1000gb disken igjen og prøve samme install fila med den.

Lenke til kommentar

Får jeg det igjen på garanti når jeg da har tatt og byttet hardisk på laptop? har gått inn på det der promp script tingen og slettet alle partisjonene, skal få prøve imorgen og legge inn fresh install, 

Takker for alle tilbakemeldinger! :)

Lenke til kommentar

Du kan få trøbbel hvis du har slettet alle partisjoner på den medfølgende SSHD'en ja, noen ganger er butikkene vanskelige. Hvis den er ødelagt så skal det ikke ha noe å si uansett, de må jo feilsøke og det er ikke noe forbud mot å slette partisjoner og slenge inn nytt OS så vidt jeg vet. Så sant det ikke er et "forbud" mot å bytte deler selv, som er merket med blå guffe rundt skruene, så har du ditt på det rene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...