smort1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Sollengt! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Flotte solstråler! En kan gjerne lengte etter sommeren, men tida går fortere hvis man koser seg med vinteren....(sier jeg som ligger på senga og hører regnet tromme mot taket..) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er forståelig at man lengter etter sol og sommer når man ser et slikt flott bilde av en varm sommerkveld . Der skulle vi ha vært nå . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Fin effekt av solstrålene som brer seg oppover i bildet. Det er nok flere som kan tenke seg sommer og sol. Med mindre du drar til syden må du nok vente litt til. Imens kan en jo kose seg med bilder derfra. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
kjellst Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Herlig lys og farger Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Flotte solstråler! En kan gjerne lengte etter sommeren, men tida går fortere hvis man koser seg med vinteren....(sier jeg som ligger på senga og hører regnet tromme mot taket..) Takker, Helene! Liker både vinter og alle årstidene, jeg, så om vinteren lengter jeg etter de andre årstider, og vice versa... Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Det er forståelig at man lengter etter sol og sommer når man ser et slikt flott bilde av en varm sommerkveld . Der skulle vi ha vært nå . Mvh Alec Takker, Alec! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Fin effekt av solstrålene som brer seg oppover i bildet. Det er nok flere som kan tenke seg sommer og sol. Med mindre du drar til syden må du nok vente litt til. Imens kan en jo kose seg med bilder derfra. Mvh Ragnar Takker, Ragnar! Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Herlig lys og farger Takker, Kjell Stian! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Varme farger så det holder ble det hvertfall. Så får vel tempen komma etterhvert. Roar Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Varme farger så det holder ble det hvertfall. Så får vel tempen komma etterhvert. Roar Takker, Roar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg