Gjest Bruker-68389 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg har reinnstallert flere ganger nå, men samme feil kommer igjen og igjen. Jeg har også verifisert alle filer og alt skal liksom være greit, men neida. Om jeg trykker play-symbolet i DayZ Launcher for å åpne spillet så kommer denne opp: Trykker jeg ok så kommer jeg videre, men så kommer denne opp: Jeg har lastet ned mbg_killhouses manuelt og lagt det i mods-mappa, men det funker fortsatt ikke. Jeg har i tillegg de mods jeg trenger uten at det hjelper noe videre. Hvordan får jeg fikset disse feilene ? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Har du både Arma 2 og Arma 2 Operation arrowhead?, enkelte servere krever filer fra Arma2, om du mangler det så trenger du det. Men det er kanskje ikke tilfellet her? Arma 2 - base game.Arma 2: Operation Arrowhead - standalone expansion.Arma 2: Combined Operations - the above two products combined into one. Enkelte servers krever den nederste bare så det er sagt. Endret 23. februar 2016 av nagina Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Ja jeg har både Arma 2 og Arma 2 OA. Det er det eneste som kreves for å kjøre DayZ mod. Jeg har lastet ned Epoch og Overwatch også for å komme inne på visse servere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå