legg1 Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, lurte på om noen i hw.no forumet har prøvd og overklokke Shuttle sine Mini- pc løsninger På forhånd takk til alle som prater/hjelper i dette forumet. Hardware`n jeg har står under Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Hei, lurte på om noen i hw.no forumet har prøvd og overklokke Shuttle sine Mini-pc løsninger Jepp, klokka 2500+ til 3000+, ved å sette opp FSB'en til 200 og MP ned til 10.5. Satt ned MP, fordi måtte sette opp vcore dersom jeg skulle ha MP på 11 ->3200+. Satt ikke opp vcore fordi jeg ønsker å holde tempen nede, og da for å hindre at vifta skrur seg opp hele tiden. Lenke til kommentar
legg1 Skrevet 19. november 2003 Forfatter Del Skrevet 19. november 2003 ooh, nice.. Menneh, 200fsb blir vel litt drøyt i forhold til pc2700 el? Veit ikke om XMS tåler en god og fin overklokking da.. Har ikke satt sammen maskinen enda, men den kan vente seg en real omgang Lenke til kommentar
sheriff Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 ooh, nice.. Menneh, 200fsb blir vel litt drøyt i forhold til pc2700 el? Veit ikke om XMS tåler en god og fin overklokking da.. Har ikke satt sammen maskinen enda, men den kan vente seg en real omgang Mulig det går. Flere som har fått PC2700 over 200 fsb. Har selv PC3200 så satt bare ned ram timingsene litt. Du kan også prøve å sette opp volten på ramen litt hvis du sliter med klokkingen. Lykke til... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå