owhb Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hei! Er på utkikk etter et webhotell. Jeg ser for meg å kunne ha et .com domene primært til epost, men det burde også være mulighet for å lage litt nettside om jeg ønsker. Har ikke stor peiling på noe som helst, tar i mot alle tips. Har sett litt rundt på nettet, one.com virker okei, men jeg vet ikke. Ønsker ikke bruke alt for mye penger på dette i året. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 domeneshop.no er veldig bra. 10,-/ mnd for det minste hotellet. Jeg bruker de og når jeg lurte på noe og sendte e-post så fikk jeg svar i løpet av 15 minutter Hvis du ikke vil at navn og ting skal sprette opp på WHOIS så anbefaler jeg deg .eu domene. Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 De har også en stabil epostløsning. Har brukt de siden 2003, og har knapt hatt et problem. I tillegg liker jeg at de har så minimalistisk grensesnitt, i stedet for cPanel eller andre løsninger med alt for mange valg. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Om du vil ha en .com nettside uten at navn og epost kommer opp, så tilbyr GoDaddy "Private registration" for eksempel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå