nitpicker Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg står som medeier på bilen min, og pappa står som eier. Jeg ønsker nå å stå som eier av bilen, men jeg klarer ikke finne ut av om jeg da må betale omregistreringsavgift? Og er det en annen prosess enn å bare levere salgsmelding som vanlig? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) $6.11 SlettingDet oppstår ikke avgiftsplikt dersom medeier strykes (slettes) fra motorvognregisteret, eller der eier og medeier bytter plass i motorvognregisteret Endret 22. februar 2016 av kjetilkl 1 Lenke til kommentar
nitpicker Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Og så enkelt var det. Takk! Lenke til kommentar
Purehate Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Kan man bli medeier om bilen står på noen allerede? Mamma har en bil som ikke er verdt så mye som kunne vært greit at stod på meg heller, men må jeg betale omreg så er det lite vits. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå