Gå til innhold

Trenger anbefalinger for passord manager


flekken

Anbefalte innlegg

Hei

Trenger noen anbefalinger for hvilken passord manager jeg skal velge. 

Finnes det noen sikre som er på norsk og er enkle å forstå ?

Trenger å samle mine passord og kreere nye sikre passord. Lest litt om 1passworld og lastpass, men får ikke tak i om de er til pc og mobil (android) eller begge. stod også at de kostet penger, men appen krevde ikke noe. Noen har anbefalinger å komme med eller har noe greie på dette som kan hjelpe :-)

blir takknemlig og glad for hjelp.  :hmm:

 

 

 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bruker 1password. Veldig greit å bruke, fins på alle plattformer og synkroniserer trådløst mellom enheter (via dropbox). Koster litt penger (engangssum for hver app) men ser ikke problemet med det.(Har personlig tenkt å bruke det resten av livet, så lenge det ikke kommer noen dramatiske bedre løsninger)

 

Men hvorfor bryr du deg om å ha det på norsk? 

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Bruker 1password. Veldig greit å bruke, fins på alle plattformer og synkroniserer trådløst mellom enheter (via dropbox). Koster litt penger (engangssum for hver app) men ser ikke problemet med det.(Har personlig tenkt å bruke det resten av livet, så lenge det ikke kommer noen dramatiske bedre løsninger)

 

Men hvorfor bryr du deg om å ha det på norsk? 

2 Grunner for å ha det på Norsk. Er veldig mye utvasking av språket med nye/fremmede ord og det andre er at det er enklere å forstå.

 

Prøvd med på 1password og det funker greit. :-) Viktigst for meg er å få lagd nye passord. er så lei av å vri hjernen for å finne nye passord hele tiden. på jobb er det flere enheter og alle må bytte passord hver 3.dje mnd.  (ingen kan bruke det gamle om igjen)

Takk for tips :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...