t-gun Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 skal handle nytt hk og lurer litt på msi kortet K7N2 DELTA. Er det noen som har noen erfaringer med dette? Lenke til kommentar
TerrorMan Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Jeg ville satsa på et annet.. Har hatt en del problemer med det! Som at skjermen ikke starter opp når jeg trykker "power" og ikke full ram ytelse. Hvis ikke det er noe gærent med ram'n min da, det er jo en mulighet. Lenke til kommentar
K4F Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Kresen på ram.. den liker i vert fall ikke min Geil Golden Dragon :\ må trykke på pwr knappen ca 10 ganger før den booter :\ og får ikke kjørt min ram på Dual pga dette K4F Lenke til kommentar
corcky Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Mitt taklet ikke twinmos minne. Fryktelig ustabil og startet bare ca 1 av 5 ganger. Ble i orden da jeg skiftet til corsair. Lenke til kommentar
meeg Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Har aldrig hatt problemer med mitt kort. Kjøres sammen med Apacer ram og XP2100+. Med siste bios kjører jeg også "nVidia system utilities". Stålende fornøyd! Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 du kan jo vurdere Asus A7N8X deluxe eller Abit NF7-S som alternativ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå