DipChiT Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 får denne feilmeldingen hver gang jeg prøver å starte opp fgp, har sett i forumet angående samme problem men ingen fix! Noen som har peiling ? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har du forsøkt å gjøre det som står i feilmelding? Lenke til kommentar
DipChiT Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Har du forsøkt å gjøre det som står i feilmelding? flere ganger, fortsatt samma feilmelding. Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har du faktisk sjekket etter at fila som den klager over faktisk ligger der i det hele tatt?Viss ikke så kan det hende at den ligger på installasjonsplata til spillet,og da kan du i tilfelle kopiere den og legge den på riktig sted,viss den derimot allerede ligger der,aner jeg ikke hva du kan gjøre for å fikse problemet. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-68389 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Du kan prøve å verifisere filene i steam. Hvis ikke det er et steam-spill ville jeg gjort som skrevet over her. Endret 22. februar 2016 av Bruker-68389 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Sjekk der det står fila skal ligge, om den faktisk er der. Hvis ikke, kopier den dit fra plata. Hvis du ikke har noe filer der i det hele tatt er ikke spillet installert hos deg lengre. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Spillet er ikke kompatibelt med Windows 8/8.1/10, og jeg tror det er litt tilfeldig på Windows 7 og vista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Disse eldre spillene var avhengige av entries i registeret for å finne filstier og slikt. Tror ikke registeret brukes på samme måte i Win8/10. Eller hvis du har oppdatert windows i senere tid men ikke oppdatert registeret med gamle spill vil ikke launcheren vite hvor filene ligger fysisk. Da må spillet reinstalleres. 1 Lenke til kommentar
DipChiT Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg har Windows 7 ultimate 64bit. Jeg har reinstallert spillet i en annen HDD men dukker opp samma feilmelding. Jeg har leita i mappen på discen om fila lå der men kan ikke finne den der heller Lenke til kommentar
Merko Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Last ned Virtual Machine, installer Windows XP så spill der? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå