En god gutt Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 er dette en bra pc? er den verdt pengene? http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=71585757 hva ville du gjort? hva hadde du betalt? Lenke til kommentar
Martin H Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er jo en eldre PC, særlig Nvidia 650ti SLI er nokså utdatert. Du klarer ikke å bygge en like god PC til samme pris, hvis du kjøper nytt. Men hvis du hadde lagt til noe ekstra, kunne du i alle fall fått nyere generasjons skjermkort. CPU han selger er forsåvidt god, men hvis det er en "ikke-k", modell, så begrenser det overklokkingsmulighetene, og da kan den bli litt svak. Jeg ville tro at følgende PC kan ha litt lengre levetid, da har du mulighet til å legge til enda et 960 ved en senere anlednig, eller kjøpe et kraftigere kort nå. (F.eks GTX 970)Maskinen her er raskt satt sammen, ikke sett så nøye på komponentene, men den gir en viss pekepinn på hva du kan få for pengene. Forslag til PC Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Helt ærlig ville jeg heller gått for en PC med sterkere skjermkort. Bedre med ett sterkt skjermkort, enn to svake i SLI. 650 ti er ikke all verden av skjermkort, det har lite minne, i tillegg til at ikke alle spill støtter SLI. Denne PCen vil derfor komme kort til i gaming av nyere spill titler, og ville nok ikke vært villig til å betale mer enn 3500-4000 kroner for denne PCen, maks. Da skjermkortene trekker ganske mye ned. Lenke til kommentar
En god gutt Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Det er jo en eldre PC, særlig Nvidia 650ti SLI er nokså utdatert. Du klarer ikke å bygge en like god PC til samme pris, hvis du kjøper nytt. Men hvis du hadde lagt til noe ekstra, kunne du i alle fall fått nyere generasjons skjermkort. CPU han selger er forsåvidt god, men hvis det er en "ikke-k", modell, så begrenser det overklokkingsmulighetene, og da kan den bli litt svak. Jeg ville tro at følgende PC kan ha litt lengre levetid, da har du mulighet til å legge til enda et 960 ved en senere anlednig, eller kjøpe et kraftigere kort nå. (F.eks GTX 970) Maskinen her er raskt satt sammen, ikke sett så nøye på komponentene, men den gir en viss pekepinn på hva du kan få for pengene. Forslag til PC dt var dt ej tenkte sjølv også Lenke til kommentar
En god gutt Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Helt ærlig ville jeg heller gått for en PC med sterkere skjermkort. Bedre med ett sterkt skjermkort, enn to svake i SLI. 650 ti er ikke all verden av skjermkort, det har lite minne, i tillegg til at ikke alle spill støtter SLI. Denne PCen vil derfor komme kort til i gaming av nyere spill titler, og ville nok ikke vært villig til å betale mer enn 3500-4000 kroner for denne PCen, maks. Da skjermkortene trekker ganske mye ned. ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå