jols3n Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hei Har utallige ganger forsøkt å åpne en .rar fil jeg har, den inneholder viktige dokumenter som jeg har behov for å få igjen. Det er jo selvsagt årevis siden jeg har laget passordet, men jeg har en anelse om hvilke ord jeg kan ha brukt men ikke i hvilken rekkefølge. Jeg antar passordet er en plass mellom 16-36 bokstaver, og alle programvarer jeg finner til å hjelpe meg med dette har en maksgrense på 16 eller er bare virus/tull. Er det noen som har en program for hånd som faktisk fungerer og tar mer enn 16 ord ? mvh desperat idiot Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Passware sine programmer tar opp til 128 bokstaver, bruker dictionaries og kan ta kombinasjoner av ord. Edit: Skal du brute-force passordet så regn med at det tar åresvis med alt over 7 tegn. Endret 22. februar 2016 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
jols3n Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Tusen takk, du er life saver!! Fikk opp dokumentet mitt igjen 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå