tomacro Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hei, Jeg har for øyeblikket en Samsung ultrabook 15 tommer PC som jeg har vært kjempe fornøyd med, men begynner å bli på tide å investere i en ny pc.Ønsker meg nok en gang en ny tynn/ultrabook pc som er enkelt å få med seg.Det jeg ønsker:- god batteritid 10+ timer - tynn , lett og pent design - gjerne 14 tommer, tror nok 13.3 blir litt for smått for meg etter å ha hatt 15 tommer så lenge.- Solid pc til jobb, som er rask, med ssd hardisk.- Pris: Gir gjerne 8000-13 000 kr Sett litt på lenovo pcer 2i1 , noen som har noen formening om den eller andre forslag? Et annet spørsmål til dere som har mer oversikt enn meg:Leste i dag om at Chromebook 3 er lansert, men så står det at lanseringsdato i Norge ikke er satt enda.Kommer denne laptopen egentlig til Norge? Jeg trodde SAmsung hadde gitt seg her i landet/Skandinavia? http://www.tek.no/artikler/samsung-slipper-ny-og-rimelig-chromebook/277206 tenker det kan være en fin side pc å ha som er praktisk å ta med på tur eventuelt om det stemmer at den er på vei hit. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Jeg hadde lyst på: Asus UX305CA-FC043T M36Y30/8GB/256GB SSD/Intel HD515/W10 Bare den hadde: Wireless-AC 18260 16 GB ram Kan senere oppgraderes til Samsung 950 m.2 PCI-E SSD. Problemet med chomebook at det lever for all tid for utdaterte maskiner med vifte. Denne maskinen er vel uten vifte eneste ulempen er kanskje cpuen som tilsvarer i5 5200U so gir kanskje ikke nok ytelse for litt krevende bruk,men er fint maskin til kontorbruk eller litt film. Maskinvaren her er fin eneste er skjermen som 13,3" sjekk om du finner ligdene med 15". Endret 22. februar 2016 av LMH1 Lenke til kommentar
tomacro Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg hadde lyst på: Asus UX305CA-FC043T M36Y30/8GB/256GB SSD/Intel HD515/W10 Bare den hadde: Wireless-AC 18260 16 GB ram Kan senere oppgraderes til Samsung 950 m.2 PCI-E SSD. Problemet med chomebook at det lever for all tid for utdaterte maskiner med vifte. Denne maskinen er vel uten vifte eneste ulempen er kanskje cpuen som tilsvarer i5 5200U so gir kanskje ikke nok ytelse for litt krevende bruk,men er fint maskin til kontorbruk eller litt film. Maskinvaren her er fin eneste er skjermen som 13,3" sjekk om du finner ligdene med 15". Jeg tenkte på den chromen som en side pc egentlig Men noen oversikt om samsung fortsatt gir ut PCer her til lands? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå