Golf'ern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dere scorer knapt mål dere også. 0-0 på OT? Det er det beste Arsenal kan håpe på tror jeg. Vi taper mot Midtjylland og Sunderland, dere har nok vinnersjanser. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kjipt at vi er så lite kliniske, faen heller.. skapte nok i massevis. Angående siste målet er det minst like mye per sin feil, faen for ei horedemping/klarering. På 1-0 er også per helt borte. Walcott er som vanlig helt blåst. Mens ramsey var tilbake i sinkenivået sitt. Bittert tap, men sånn er det. Satser på at vi knuser united i helga. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dere scorer knapt mål dere også. 0-0 på OT?Det er det beste Arsenal kan håpe på tror jeg. Vi taper mot Midtjylland og Sunderland, dere har nok vinnersjanser. Det er vel mest på bortebane dere har slitt? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kan forsåvidt nevne at jeg syntes vi gjorde en god kamp idag til tider. Barcelona er tross alt 10x bedre enn oss. Spiller vi slik i ligaen har jeg faktisk troa på seriegull. Welbeck er for øvrig mye bedre enn Messi. Blir godt å se Giroud benket når Welbz er klar til å starte kamper. Kan bli en utrolig viktig spiller i serieslutten. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dere scorer knapt mål dere også. 0-0 på OT?Det er det beste Arsenal kan håpe på tror jeg. Vi taper mot Midtjylland og Sunderland, dere har nok vinnersjanser. Det er vel mest på bortebane dere har slitt? Svake hjemme også. Få tap, men mye svake 0-0 kamper. Lenke til kommentar
edge Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 https://vine.co/v/ir3B1zUvpZb Lenke til kommentar
Prodigy8 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Blir kvalm av å se tilskuere som går tidlig. Vi gjorde tross alt en god kamp, men vi er som vanlig ikke klinisk nok. Fansen bør stå bak laget etter en slik opptreden. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Blir kvalm av å se tilskuere som går tidlig. Vi gjorde tross alt en god kamp, men vi er som vanlig ikke klinisk nok. Fansen bør stå bak laget etter en slik opptreden. Senkamp, midtuke og småkaldt. Å gå tidlig kan spare deg en time eller mer om du skal ta tuben mot sentrum. Jeg har ingen problemer med å forstå folk som drar tidlig, spesielt når det er game, set and match allerede. Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Blir kvalm av å se tilskuere som går tidlig. Vi gjorde tross alt en god kamp, men vi er som vanlig ikke klinisk nok. Fansen bør stå bak laget etter en slik opptreden. enig med deg der, betaler 1000 kroner og går tidlig? hva faen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå