#Kroenkeout Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Gratulerer Flamini og Wenger Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Messi da er nok detta kjørt for Arsenal Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Flamini Mertesacker feil. Du demper Ikke ballen ned der.... Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Barca vinner 3-0.Fuck offYou we're saying? Lenke til kommentar
Stefan_B Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Lo av Flamini byttet. Visste han kom til å gjøre noe sånt. Hva faen feiler det Wenger? Flamini er MILEVIS unna å være Arsenal-standard. Også setter du han innpå mot Barcelona?! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Hahahaha, game set and match! Da er det bare å gi faen i omkampen. Satse alt på ligaen. 100% nødt til å slå United til helgen. Jævla spent på hva Arsenal med selvtillit på bånn kan gjøre der. Lukter typisk OT kamp det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Barca vinner 3-0.Fuck offYou we're saying? Prøvde å jinxe. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Huff. Helt enig med benbjo Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dere scorer knapt mål dere også. 0-0 på OT? Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Man fortjener faktisk ikke bedre når man har Flamini som backup. Det er Wenger sin feil, Flamini burde faen ikke spilt i det hele tatt. Synes faktisk synd på Flim Flam som må spille når han åpenbart ikke er god nok. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Wenger di jævla fitteEnig man bytter faen ikke innpå Flamini for Lecoq - faans bytte er det når du ligger under med ett mål? Blir faans kvalm av Wenger nå.. vet ikke hva jeg har gjort hvis jeg har møtt han på gata.. irritert as fuck Endret 23. februar 2016 av #Wengerout Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Dere scorer knapt mål dere også. 0-0 på OT? Det er det beste Arsenal kan håpe på tror jeg. Lenke til kommentar
Kakelagringsdirektivet Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Mistet all respekt for Barca i kveld. For en gjeng med møkkafolk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Man fortjener faktisk ikke bedre når man har Flamini som backup. Det er Wenger sin feil, Flamini burde faen ikke spilt i det hele tatt. Synes faktisk synd på Flim Flam som må spille når han åpenbart ikke er god nok. Altså vi har Elnenny, men Wenger ser jo åpenbart på ham som en 16-åring uten erfaring. Lenke til kommentar
Calippus Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Møkkafolk vinner ofte Kakelagringsdirektivet. Thats life. Samtidig.så tenker jeg ressursutnyttelse, og her mot Barca får Arsenal virkelig kjørt seg, både m.t.p å suge krefter ut av laget samt skader -- ligaen venter og vi ligger på fjerde.. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Fortjent seier til Barca, selv om de er en gjeng med puddinger. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Møkkafolk vinner ofte Kakelagringsdirektivet. Thats life. Samtidig.så tenker jeg ressursutnyttelse, og her mot Barca får Arsenal virkelig kjørt seg, både m.t.p å suge krefter ut av laget samt skader -- ligaen venter og vi ligger på fjerde.. Tredje, a poeng med andreplassen. 4 ned til 4. Heldigvis så er det 4 dager med hvile. Kunne vært verre. Ikke det at jeg tror allverdens med hvile hadde hjulpet på OT med United som lukter på CL plass Endret 23. februar 2016 av Benbjo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå