Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Gapahuk Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Fint vinterferiebilde med personen fint plassert i bildeflata. Naturlig innramming. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Trodde først det var en som bøyde seg litt for å få plass innafor bildets ramma. Men så var det altså et helt annet gap han huka seg for. Ikke sikker, men tanken streifer meg at du kanskje skulle gjøre'n helt køla svart i silhuett. Men altså ikke sikker. slikt må prøves ut. Antagelig måtte da venstre fragment av huken også legge i svart for å passe inn. Modellen er fint plassert for innover i bildet ellers ser vi jo halveis over alle blåner. Roar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Fint vinterbilde Skj M v h Leif Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Koselig bilde! Artig med innramminga, eller hva en skal kalle det.. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Fint vinterferiebilde med personen fint plassert i bildeflata. Naturlig innramming. mvh Fredrik Takk for det Fredrik. For å anskueliggjøre gapahuken ble det naturlig å la dette bli en ramme i bildet. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Trodde først det var en som bøyde seg litt for å få plass innafor bildets ramma. Men så var det altså et helt annet gap han huka seg for. Ikke sikker, men tanken streifer meg at du kanskje skulle gjøre'n helt køla svart i silhuett. Men altså ikke sikker. slikt må prøves ut. Antagelig måtte da venstre fragment av huken også legge i svart for å passe inn. Modellen er fint plassert for innover i bildet ellers ser vi jo halveis over alle blåner. Roar Vanligvis ber du meg lysne litt mørke partier, nå vil du piska dausen det omvendte. Har prøvd å mørkne slik du foreslår, og faktisk så synes jeg dette blir bedre (så fikk du rett igjen). Legger allikevel ikke ut noen V2 her. Versjonen lar jeg ligge på Pc-en hjemme. Takk igjen for god kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Fint vinterbilde Skj M v h Leif Takk for kommentaren Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Koselig bilde! Artig med innramminga, eller hva en skal kalle det.. Tror vi kan kalle det ramme Helene. Tok "rammen" med for å anskueliggjøre at det er gapahuk det er snakk om. Takk for kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Fint vinterbilde Skj M v h Leif Takk for kommentaren Leif ! Skj Bare hyggelig Lenke til kommentar
okjo Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Flott, velkomponert og ferdig innrammet "påskestemning" i hvert fall får undertegnede feelingen her Mvh Oddmund Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Flott, velkomponert og ferdig innrammet "påskestemning" i hvert fall får undertegnede feelingen her Mvh Oddmund La oss håpe på en påske med gode skiforhold i fjellet. Når den kommer så tidlig som i år burde det være muligheter. Takk for hyggelig kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Trodde først det var en som bøyde seg litt for å få plass innafor bildets ramma. Men så var det altså et helt annet gap han huka seg for. Ikke sikker, men tanken streifer meg at du kanskje skulle gjøre'n helt køla svart i silhuett. Men altså ikke sikker. slikt må prøves ut. Antagelig måtte da venstre fragment av huken også legge i svart for å passe inn. Modellen er fint plassert for innover i bildet ellers ser vi jo halveis over alle blåner. Roar La likevel inn en mørkere versjon der det også er fortatt et kutt på topp. Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg