Gå til innhold

Gapahuk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Trodde først det var en som bøyde seg litt for å få plass innafor bildets ramma.

Men så var det altså et helt annet gap han huka seg for.

Ikke sikker, men tanken streifer meg at du kanskje skulle gjøre'n helt køla svart i silhuett. Men altså ikke sikker. slikt må prøves ut.

Antagelig måtte da venstre fragment av huken også legge i svart for å passe inn.

Modellen er fint plassert for innover i bildet ellers ser vi jo halveis over alle blåner.

Roar

Lenke til kommentar

Trodde først det var en som bøyde seg litt for å få plass innafor bildets ramma.

Ikke sikker, men tanken streifer meg at du kanskje skulle gjøre'n helt køla svart i silhuett. Men altså ikke sikker. slikt må prøves ut.

Antagelig måtte da venstre fragment av huken også legge i svart for å passe inn.

Modellen er fint plassert for innover i bildet ellers ser vi jo halveis over alle blåner.

Roar

Vanligvis ber du meg lysne litt mørke partier, nå vil du piska dausen det omvendte. Har prøvd å mørkne slik du foreslår, og faktisk så synes jeg dette blir bedre (så fikk du rett igjen). Legger allikevel ikke ut noen V2 her. Versjonen lar jeg ligge på Pc-en hjemme. Takk igjen for god kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Roar

La likevel inn en mørkere versjon der det også er fortatt et kutt på topp.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...