rofl2 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Det føles litt dumt å spørre; jeg har brukt Rufus før uten problemer, men nå trenger jeg hjelp for å få det til. Håper det er noen her som er fortrolig med emnet. Endret 22. februar 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hva er problemet? Hva slags ISO er det du skal ha på? Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Det gjelder Windows 7, og prosedyren er vel den samme for evt, andre versjoner også? Kan jo bruke CD/DVD men USB er jo langt hurtigere selv med USB2. Det går jo greit å klargjøre en pinne med Rufus, men Rufus håndterer vel ikke ISO-filen? Så jeg regner med at den må legges inn etterpå, men det kan hende jeg surrer litt? Endret 22. februar 2016 av rofl2 Lenke til kommentar
Bjonness406 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Bare å legge inn ISO filen med Rufus, jeg gjør det selv hele tiden Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Om du sliter med Rufus kan du evnt bruke Yumi, her kan du legge inn flere ISO filer på samme minnepennen, multiboot http://www.pendrivelinux.com/downloads/YUMI/YUMI-2.0.2.0.exe Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg fant ut av mitt problem - jeg så ikke den lille knappen tilhøyre for å starte operasjonen. Nå lurer jeg bar på hvordan jeg kan få flere Windows versjoner inn på samme pinne slik at jeg kan velge hvilken jeg vil installere. Rufus er jo meget bra, jeg skulle bare ønske det hadde vært spandert mere plass på skjermen, så kunne bildet kanskje vært lettere å forstå. Det er ikke alle som ser like godt så det kan være nyttig å bruke den plass som er tilgjengelig, de fleste har vel minst 20" i dag, hvis det ikek er en bærbar da. Rufus og ImgBurn er blant de beste utilities jeg kjenner. Skjønt ImgBurn er litt i meste laget men jeg får stort sett gjort det jeg trenger. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Du får tak i Windows 10 Home Pro 32 og 64 bit i en og samme iso. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Jeg fant ut av mitt problem - jeg så ikke den lille knappen tilhøyre for å starte operasjonen. Nå lurer jeg bar på hvordan jeg kan få flere Windows versjoner inn på samme pinne slik at jeg kan velge hvilken jeg vil installere. Rufus er jo meget bra, jeg skulle bare ønske det hadde vært spandert mere plass på skjermen, så kunne bildet kanskje vært lettere å forstå. Det er ikke alle som ser like godt så det kan være nyttig å bruke den plass som er tilgjengelig, de fleste har vel minst 20" i dag, hvis det ikek er en bærbar da. Rufus og ImgBurn er blant de beste utilities jeg kjenner. Skjønt ImgBurn er litt i meste laget men jeg får stort sett gjort det jeg trenger. Det er jo tipset om Yumi med en beskrivelse på at du kan legge inn flere ISO og velge hvilken du skal installere under oppstart. Lenke til kommentar
rofl2 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 OK, så henter jeg Yumi, jeg oppfattet vel litt feil. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Du kan kun ha en windows installasjon per minnepenn. 7 8 (8,1) 10 og alle versjonene (32/64) enterprise, home, pro etc.. til den versjonen det gjelder. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Kan vel lage en multiboot vba RMPrepUSB og Easy2Boot. Har flere ISO på samme pinne her iallfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå