Gå til innhold

Beste spillopplevelse?


Anbefalte innlegg

Alien VS. Predator.

Spilte om natten, slo av all lyset på med øretelefonen. Det var skummelt det, det var som å være inne i filmen, super bra lydomgivelser, hoppet litt bakover da Aliens plutselig spratt fram.

Husker en kveld satt og spilte, med lyset av, fullt lyd, plutselig var det noe som tok med på skulderen, jeg hoppet og skrek til :lol: , det var dama mi som lurte om når jeg skulle legg meg, hun bare lo av meg..........

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Brettet på Operation flashpoint der du er alene i skauen etter et mislykket angrep. Flyktet langt og lenge. Stakk av i en bil, nesten sprengt av en tanks. Kom meg inn i en ny skau og tok dekning. Etter langt og lenge fikk jeg beskjed om at møteplassen var tatt av russere. Men de fikk satt opp en ny og jeg var i FEIL SKOG!!! Med save pointet allerede brukt i begynnelsen av brettet og russiske patruljer i alle retninger så jeg ingen annen løsning enn å spurte alt jeg hadde over jordet mellom skogene. Har aldri vært så pissredd. Kuler overalt!

 

Ellers var også MGS en suveren opplevelse.

Og Morrowind fikk meg hektet på rollespill.

Lenke til kommentar
Beste spillopplevelse noensinne: De første årene med Transport Tycoon/Deluxe.

Ytterst enig med deg.

Ingen spill har siden gitt den samme følelsen av imperiebygging, som TT formiddlet. Kunne sitte i timesvis med kalkulatoren for å finne ut hvor det var best å bygge ut kullfrakt, bussruter mm.

Sitter å håper Transport Giant skal klare og gjennskape dette da, men har mine tvil. Tror aldri vi får maken til spill noen gang igjen... :grine:

Lenke til kommentar

Pirates,

Lemmings

Civilisation

Ports of call

Oil imperium

Star wars kotor

Morrowind

Diablo2 edit glemte av denne.

 

Synes at de spillene ovenfor rocker vilt jeg.

alle har noe som er unik i seg, spesielt rundt tiden hvor spillet var sluppet ut i.

 

 

 

MR_T

Endret av MR_T
Lenke til kommentar

Uten tvil, min aller beste spillopplevelse var Final Fantasy VII fra begynnelse til slutt, aldri har et spill oppslukt meg mer enn dette gjorde da jeg kjøpte det. Da jeg ikke spillte det gikk jeg bestandig og tenkte på det....

På PC tror jeg den beste opplevelsen jeg har hatt må være et vrient slag jeg slet med på Baldurs Gate 2, det var så sinnsykt kult å endelig klare det. Det samme med Gothic 1, en sinnsyk herlig opplevelse da jeg ENDELIG klarte å joine en camp i begynnelsen av spillet....

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Få spill har gitt meg så bra spill opplevelse som det Zelda Ocarina of time gjorde!

 

De 37t jeg brukte på å runde Gothic 2 (UTEN JUKS) som Paladin! hehe De 37timene vil for alltid være minneverdige, for bedre spill opplevelse og måter som en kan runde et spill på er bare fasinerende :D et eksempel er at for å komme inn i byen så må du ha bedre klær, dette kan du gjøre på flere måter:

 

1.Du kan jobbe for en bonde og tjene penger samtidig som han setter ned prisen på klærne som du trenger.

2.Du kan skaffe deg et skriv som sier at du har fri adgang til byen.

3.Du kan stjele klærne fra bonden :p

4.Du kan tjene penger fra bonden for så å stjele klærne hans, og så få tak i det skrivet for så å selge klærne igjen! hehe...

 

Slik er gangen i Gothic 2, du saver prøver med en måte, for så å loade og prøve den neste for å se hvilken måte som var tøffest :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...