Lars Taraldsen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Resultat: Vegvesenet nektet overtakelse.Gravde ned Goliat-kabel for nært veien. Flyttet veien i stedet for kabelen Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Den artikkelen gav meg en liten Kaffe og tullball på morgenkvisten er alltid flott Endret 22. februar 2016 av Belphegor Lenke til kommentar
Fluor1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Noen tusen å fikse helningen?? I beste fall snakker vi om flere hundre tusen. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Etter omleggingen så er veien enkelte plasser direkte farlig da det etter min mening ikke er kun helningen/doseringene som er feil men også linjetraseeen ikke følger trerrenget slik som den gjorde før. Lenke til kommentar
Arne Lode Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nærme russergrensa, så de kan vel hente billig arbeidskraft fra den andre siden av grensen. Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det er jo betryggende å lese at veivesenet sier at høyeste punkt på veien skal være på midten. Men dette er et krav som nok ligger godt gjemt i papirhaugene, for min erfaring er at svært Mange veier fungerer som elveleier. Jeg håper inderlig at når kravet er gjenfunnet, at det henges opp på veggen slik at det ikke forsvinner i rotet igjen. 2 Lenke til kommentar
tjokkis_ii Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nærme russergrensa, så de kan vel hente billig arbeidskraft fra den andre siden av grensen. Tja... Fra Hammerfest til Nikel er det omtrent like langt som fra Oslo til Stockholm. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Og vi lurer på hvordan man ikke greier tjene penger på olje.. Lenke til kommentar
Magnetmannen Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Så mens vi andre betaler mer og mer i skatt/avgift/bom/nettleie for hvert år som går, pisses milliarder vekk.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå