Ajeey Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hei. Prøver å kjøre Vipps med en rooted LG G3. Har prøvd med RootCloak modul gjennom Xposed Frameworks. Men da får jeg opp meldingen: Unable to connect to network når jeg åpner appen. Noen som kjøre vipps med root som kan hjelpe meg her? Takk! Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 *just incase someone finds a solution* Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Nvm, fant ut av det! Lenke til kommentar
hernil Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nvm, fant ut av det! Flott om du poster løsningen din. Vet det er mange andre som lurer på det samme der ute! 3 Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hadde vært digg om du hadde postet løsninga ja Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Først sier Vipps "Støtter ikke rooted telefon". Så jeg installerte Xposed Framework og RootCloak hvor jeg addet vipps. Da fikk jeg etter reboot opp meldingen "Unable to connect to network" fra Vipps. Det jeg gjorde videre var å la selve Xposed installer være installert med rootcloak og vipps lagt til der (Vipps er selvfølgelig fortsatt installert på tlf). Så flashet jeg uninstaller til xposed framework fra recovery, altså ikke installeren men selve frameworken. Startet tlf, og deretter tilbake til recovery og reinstallere xposed framework. Da jeg startet tlf etter denne reinstalasjonen fungerte vipps perfekt. Hvis det er noen som lurer er det nesten samme metode jeg brukte for å få logget inn på snapchat med xposed. (Snapchat tillater ikke xposed og du får ikke logget inn) Da gjorde jeg: - Avinstaller Xposed framework - Start telefon, og logg inn på snapchat - Deretter ta backup av snapchat med appen titanium backup - Reinstaller Xposed Hvis du logger ut av snapchat må du gjøre alt dette på nytt for å få logget inn igjen. 1 Lenke til kommentar
Ajeey Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Har egentlig ikke helt skjønt hvorfor Vipps fungerte etter jeg reinstallerte xposed på den måten. Men det er hvertfall akkurat hva jeg gjorde, så lykke til! Lenke til kommentar
ziper Skrevet 31. august 2016 Del Skrevet 31. august 2016 Har vipps blitt endret, for jeg får ikke til med metoden til ajeey. Kommer inn på vipps etter jeg rebooted og starter med og lage meg en konto, men før jeg er ferdig så kommer det opp "Unable to connect to network" Lenke til kommentar
datageni Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Får ikke Vipps til å virke på unrooted S5 heller jeg grunnet at den og andre apper trenger tilgang for å vise øverst.. Lenke til kommentar
karlico Skrevet 12. september 2016 Del Skrevet 12. september 2016 Har ikke noen problemer med Vipps med min roota OnePlus 3 Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Først sier Vipps "Støtter ikke rooted telefon". Så jeg installerte Xposed Framework og RootCloak hvor jeg addet vipps. Da fikk jeg etter reboot opp meldingen "Unable to connect to network" fra Vipps. Det jeg gjorde videre var å la selve Xposed installer være installert med rootcloak og vipps lagt til der (Vipps er selvfølgelig fortsatt installert på tlf). Så flashet jeg uninstaller til xposed framework fra recovery, altså ikke installeren men selve frameworken. Startet tlf, og deretter tilbake til recovery og reinstallere xposed framework. Da jeg startet tlf etter denne reinstalasjonen fungerte vipps perfekt. Tusen takk! Worked like a charm!!! Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 15. januar 2017 Del Skrevet 15. januar 2017 Etter Magisk og systemless root har kommet er det ikke noe problem med verken Vipps eller Snapchat lenger. Anbefaler alle som rooter telefonene sine å sjekke om Magisk og systemless root og Phh Superuser virker på telefonene dere har. Lenke til kommentar
steikemeg Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Etter Magisk og systemless root har kommet er det ikke noe problem med verken Vipps eller Snapchat lenger. Anbefaler alle som rooter telefonene sine å sjekke om Magisk og systemless root og Phh Superuser virker på telefonene dere har. Du har ikke tilfeldigvis Altibox også, og kan sjekke om Magisk funker på den også☺️ Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 16. januar 2017 Del Skrevet 16. januar 2017 Etter Magisk og systemless root har kommet er det ikke noe problem med verken Vipps eller Snapchat lenger. Anbefaler alle som rooter telefonene sine å sjekke om Magisk og systemless root og Phh Superuser virker på telefonene dere har. Du har ikke tilfeldigvis Altibox også, og kan sjekke om Magisk funker på den også☺️ Haha, roota Samsung vaskemaskinen min igår, nå vasker det dobbelt så fort å bruker dobbelt så lite strøm Lenke til kommentar
kimare Skrevet 3. juni 2017 Del Skrevet 3. juni 2017 Etter Magisk og systemless root har kommet er det ikke noe problem med verken Vipps eller Snapchat lenger. Anbefaler alle som rooter telefonene sine å sjekke om Magisk og systemless root og Phh Superuser virker på telefonene dere har. Hvordan vet jeg om jeg har systemless root? Har Magisk v12 på OmniRom. Men Vipps vil ikke starte. Har også prøvd Magisk Hide. Snap fungerer. Lenke til kommentar
kimare Skrevet 16. oktober 2019 Del Skrevet 16. oktober 2019 Kjører Lineage uten root. Men Vipps sluttet å fungere for noen uker siden. Da Vipps påstår telefonen er rootet. Det virker ikke som det blir en løsning, spørsmålet er om løsningen er å roote? Finnes det en måte å lure vipps-appen på den måten. Hvordan vil det evt påvirke andre appen som mobilbank og bankid? Lenke til kommentar
scandalnavia Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 (endret) Kjører Lineage uten root. Men Vipps sluttet å fungere for noen uker siden. Da Vipps påstår telefonen er rootet. Det virker ikke som det blir en løsning, spørsmålet er om løsningen er å roote? Finnes det en måte å lure vipps-appen på den måten. Hvordan vil det evt påvirke andre appen som mobilbank og bankid? Hvilken telefon har du? Og du må vel ha åpnet bootloadrr for å installere dette? Jeg trodde at det var veldig enkelt når det gjaldt Lineage at man kan slå av og på root “on the fly"? Det har pleid være i innstillingene i Lineage. Endret 28. oktober 2019 av luly Lenke til kommentar
kimare Skrevet 28. oktober 2019 Del Skrevet 28. oktober 2019 Hvilken telefon har du? Har det noe å si? LeEco Le pro 3, kinamerke som gikk konk noen måneder etter jeg kjøpte. Valgte å legge inn Lineage når det ikke lenger kom sikkerhetsoppdateringer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå