AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei. Vet ikke helt hvor jeg skal legge denne tråden, men håper noen kan svare ? har planer om og ta på meg brøyting til vinteren igjen, og spørsmålet mitt er: hvordan får jeg brøyting? Hos private tenkte jeg og bare legge ett ark i postkassen med pris og info, men vil også brøyte litt større veier. Hvordan legger jeg inn anbud? Hvor legges anbudet ut? Når legges de ut? Takk for svar! Anonymous poster hash: b989f...eaf Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Offentlige veier får du nok ikke brøyte og tviler på at det er noe arbeid for deg denne vinteren Men for resten så vet jeg ikke og kunne godt tenkt meg å vite det selv Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Skriver helt tydelig " til vinteren igjen" så det skjønner jeg? alt av veier her legges ut på anbud såvidt jeg vet. Anonymous poster hash: b989f...eaf Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hvorfor ikke snakke med de som faktisk har med dette å gjøre; Kommunen (fylkeskommunen). De har prislister fra de som brøyter og ringer når det er behov, de billigste blir ringt først. Lenke til kommentar
grenness Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 doffin.no for offentlige anbudsutlysninger. Og så kan du jo forsøke mittanbud.no for private. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 For offentlege avtalar av ein viss størrelse så går anbuda gjennom "database for offentlige innkjøp" DOFFIN Om du søker på brøyting så finner du fleire eksempler på oppdarg som ligger ute no. Meir informasjon finner du også i veileder om offentlig anskaffelse Det er godt mulig å få slike avtalar også som liten aktør, men i tillegg til pris så må du også kunne vise til at du kan oppfylle ein rekke andre krav angåande HMS, leveringssikkerheit, miljøhensyn, osv. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå