Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dersom du ikke er forelsket..

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-376f9

Hva er problemet? Det er lov å gå på date og finne ut at daten din ikke er noe for deg. Med mindre du er desperat vil de fleste dater ikke føre til noe som helst. 

Lenke til kommentar

Skjønte jeg dette riktig? Hvem forventer å bli forelsket idet de treffer personen på en date? Skjer dette?

Jeg blir vanligvis ikke forelsket. Men jeg kan like jenta uavhengig av det. Å være forelsket er dermed ikke et krav for meg for å treffe henne igjen. Jeg bryr meg ikke litt om det engang. Og jeg sier aldri noe om det med mindre hun spør. Hvis hun spør så sier jeg at jeg ikke er forelsket, men at jeg liker henne godt.

Hvis det du mener er at du ikke liker personen, at samtalen ikke flyter, at daten er mer ukomfortabel enn hyggelig, så sier du at det var hyggelig å treffe ham/henne, men at du ikke føler noe kjemi mellom dere.

Lenke til kommentar

Jepp. Tar klassikern og sier at det desverre ikke er kjemi. Det er vagt og det er sant.

Dating handler om å finne kjemi, ikke venner.

Går ikke det litt hånd i hånd? om man har kjemi, så er det jo fordi man klikker personlighetsmessig. Riktignok, så er det jo de gangene man bare har lyst på et ligg, men det skjer sjeldent på en date der man prater mye sammen

Lenke til kommentar

Dersom du treffer en mann eller dame, altså date. Og du føler deg ikke forelsket. Sier du det til han/henne? Altså sånn : "Jeg er ikke forelsket i deg"

Kan vel si noe annet.

Til jenta; Du er ei feit/ stygg/ illeluktende/ anorektisk/ pløsete hore og jeg vil ikke gi deg et forsøk til på å tre den sure høna over kukken min.

Til gutten; Du er en feit/ stygg/ illeluktende/ muskelløs/ pløsete horebukk og jeg vil ikke gi deg et forsøk til på å tre den sure kukken inn i høna mi.

Lenke til kommentar

Dersom du treffer en mann eller dame, altså date. Og du føler deg ikke forelsket. Sier du det til han/henne? Altså sånn : "Jeg er ikke forelsket i deg"

Kan vel si noe annet.

Til jenta; Du er ei feit/ stygg/ illeluktende/ anorektisk/ pløsete hore og jeg vil ikke gi deg et forsøk til på å tre den sure høna over kukken min.

Til gutten; Du er en feit/ stygg/ illeluktende/ muskelløs/ pløsete horebukk og jeg vil ikke gi deg et forsøk til på å tre den sure kukken inn i høna mi.

Hahahaha... Jeg har datet mange, og har jo avvist noen og. Men jeg avviser de gjerne på den "feige metoden". Jeg er en type jente som ikke tar alt så veldig høytidlig. Dersom jeg går på en date, så kan jeg føle at det er helt greit å være venner med personen videre om kjemien ikke passer for noe mer fra min side. Og da sier jeg gjerne bare: "kanskje vi kan gå en tur en gang eller vi kan holde kontakt på facebook" Og dersom personen spør om hva jeg ser for meg, så sier jeg gjerne: "Jeg ser kun for meg å være venner". Så meg kan dere kalle "jenta i vennemodus" hahahaha. Men sånn er jeg. Men hadde en mann sagt det samme til meg, så hadde han høyst sannsynligvis blitt slettet. 

Anonymous poster hash: 107a9...504

Lenke til kommentar

Jeg ble ikke "forelsket " i kona mi på første daten , men over tid så fant jeg fort ut at jeg var knallforelsket i henne.

Det kan komme over tid eller spontant , varierer trolig fra person til person.

Hvor lang tid tok det før du ble forelsket? Og, hvor godt likte du henne i starten? Betatt, eller bare likte henne veldig godt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...