Gå til innhold

Black Desert Online

Anbefalte innlegg

Hmm..

Montro om dette er et spill for meg. Er det slik at spillet kom ut idag? "Mister" jeg mye siden jeg ikke har pre-ordra spillet?

Edit: Ah. Microtransaksjoner ja. dårlig erfaring med slikt desverre.. :p

Vel hva er dommen da folkens? Er dette noe bra? Ser jo veldig pent ut da.

Dommen blir vel at de som liker mmorpg sjangeren vil like dette, spess siden det er ganske annerledes og gjør mye riktige valg. Blir feil å dømme det etter kun mikrotransaksjoner, da alle B2P modeller trenger dette, det avgjørende er om de gjør det riktig eller ikke (buy to win, at man må kjøpe jevnlig). Men hver sin smak, bare synd hvis dere ikke får prøvd det ut hvertfall :) Har en guest pass igjen hvis noen vil ha.

Endret av nacario
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier ikke neitakk til en guest pass nei.

Hva eksakt kan man kjøpe med ekte penger?  Mer level XP % ol? eller er det hovedsaklig ting som ikke betyr noe for spillet?

Gav siste til han som svarte før deg. Det er ingen trading i spillet slik at det finnes ikke gold sellers, så det er jo en god start. Samtidig er det ingenting fra cash shoppen som du kan selge på market heller, så all progresjon ingame må du gjøre legit. Generelt vil jeg si at cash shoppen har Quality of life items, jeg ser ikke noen items som gir deg mer "styrke" over andre. Det eneste er muligens en slags Camo drakt som gjør at navnet ditt forsvinner, slik at det kan bli vanskeligere å følge spilleren din. De har sagt at de skal fortsette med quality of life og ikke pay to win, man får se om de holder seg til det.

Ellers er det masse guides der ute på reddit og youtube.

Lenke til kommentar

Har igjen en kode hvis noen vil ha :)

Angående ekte peng så er det stort sett kosmetiske ting man får kjøpt, jeg så at man kan kjøpe seg større storage plass (da kan man spare noen CP ingame)

Men det var såppas dyrt i forhold til hvor mange plasser du får at det er ikke verdt det.

Lenke til kommentar

Det du kan kjøpe for penger er 95% ting som bare går på utseendt, kostymer, dekor etc.

Er noen kostymer som gir 10% xp gain. Hvis jeg inke husker feil. Så kan du også kjøpe mer storage i byene. Men dette koster nesten ingenting å gjøre for ingame currency.

Sammenlignet med blade and soul er dette langt unna p2w.

Forøvrig. Jeg spilte for første gang i går

Og utover natta. Levlet to karakterer til 15. Spillet forklarer ikke systemene så godt. Og det er lett å bli "overwhelmed". Det er VELDIG mye å sette seg inn i. Alt fra nodes,professions,quest gir som regel ikke level xp men cp xp,knowledge systemet osv.

Det er ingen hearthstone eller flyve ting. Og verden er gigantisk. Jeg kunne sikkert vært level 40. Men brukte 3t i går på level 13 å sette opp trade routes, ansatte workers og kjøpe hus/lodging.

Med en gang jeg kom over kneika over å forstå spillet litt ihvertfall. Så ble det helt herlig. Elsker det.

Anbefaler folk å bli med i klanen der vi er 50 eller no. Veldig greie folk som hjalp meg også.

Info om server osv her

http://wildhunt.no

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

For øyeblikket synes jeg spillet bare er rot da en blir send hit og dit uten å få vite så mye om hvorfor..

Jeg dreper mobs ved å trykke tilfeldige knapper på keyboardet og holde inne alle museknapper, det funker..

Skal fortsette å spille litt senere, men her hvor jeg har kommet så krever WoW mer skills..

Selv D3 er vanskeligere

Lenke til kommentar

For øyeblikket synes jeg spillet bare er rot da en blir send hit og dit uten å få vite så mye om hvorfor..

Jeg dreper mobs ved å trykke tilfeldige knapper på keyboardet og holde inne alle museknapper, det funker..

Skal fortsette å spille litt senere, men her hvor jeg har kommet så krever WoW mer skills..

Selv D3 er vanskeligere

Ja, auto-attack er ikke vanskelig ^^ 

Anbefaler å teste et par classes til level 10-12ish, jeg prøvde 4 før jeg fant at Ranger var greia mi for øyeblikket.

Lenke til kommentar

Fått prøvd i noen timer nå. Sitter igjen med en blanding av super imponert og veldig skuffet.  :wee:

Så mye å gjøre og så utrolig bra grafikk. Men spillet vil lære og vise meg ca 2,4 millioner ting på en gang. Det synes ganske fort at det er et mmo spill designet i Korea. Tror ikke det er et spill jeg har ork eller vilje til å sette meg inn i rett og slett. Det blir for voldsomt og for tungvint. 

Men for dem som gjør det så tror jeg det kan være et fantastisk mmorpg spill her slik. Dette er et mmo som faktisk ser bedre ut en dem fleste rpg spill. Det sier litt.

Her er fyren jeg spilte idag. Det er nesten litt creepy å ekte han ser ut. Husk å se i 1080p og litt stort bilde for å få et inntrykk av fjeset. 

Endret av LarZen
Lenke til kommentar

Fått prøvd i noen timer nå. Sitter igjen med en blanding av super imponert og veldig skuffet. :wee:

Så mye å gjøre og så utrolig bra grafikk. Men spillet vil lære og vise meg ca 2,4 millioner ting på en gang. Det synes ganske fort at det er et mmo spill designet i Korea. Tror ikke det er et spill jeg har ork eller vilje til å sette meg inn i rett og slett. Det blir for voldsomt og for tungvint.

Men for dem som gjør det så tror jeg det kan være et fantastisk mmorpg spill her slik. Dette er et mmo som faktisk ser bedre ut en dem fleste rpg spill. Det sier litt.

Her er fyren jeg spilte idag. Det er nesten litt creepy å ekte han ser ut. Husk å se i 1080p og litt stort bilde for å få et inntrykk av fjeset.

https://www.youtube.com/watch?v=pqcBATLywmE&feature=youtu.be

Mange sitter igjen med den følelsen. samame gjorde jeg etter mine første timer i spillet. Fikk hodepine. Men gjelder å komme seg over den kneika så er spillet fantastisk. Storkost meg i dag. Men skjønner at for mange blir det "too much"
Lenke til kommentar

Mange sitter igjen med den følelsen. samame gjorde jeg etter mine første timer i spillet. Fikk hodepine. Men gjelder å komme seg over den kneika så er spillet fantastisk. Storkost meg i dag. Men skjønner at for mange blir det "too much"

Jeg skal prøve å komme over den kneika. Har 6 dager igjen jeg kan teste så skal gjøre det meste ut av den prøve tiden. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...