henrikrox Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 (endret) En siste ting. Dere som har spilt black desert http://i.imgur.com/y65qNFX.png Den linken over viser gear progression, hvor er vi? Jeg mener, valencia update henviser jo til KR osv. Lurer litt på hvor NA/EU utgaven ligger av content. Endret 3. mars 2016 av henrikrox Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Dersom noen har guest pass så setter jeg veldig pris på en PM Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Dersom noen har guest pass så setter jeg veldig pris på en PM Du kan få min, men får ikke mulighet til å hente ut keyen før etter maitenence er ferdig (kl 17) 1 Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Tus Dersom noen har guest pass så setter jeg veldig pris på en PM Du kan få min, men får ikke mulighet til å hente ut keyen før etter maitenence er ferdig (kl 17) Tusen takk for det! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Utsatt til 18:00? Er "guest pass" tilgjengelig nå? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 3. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2016 Nei må vente til realese =/ Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Tus Dersom noen har guest pass så setter jeg veldig pris på en PM Du kan få min, men får ikke mulighet til å hente ut keyen før etter maitenence er ferdig (kl 17) Tusen takk for det! Trenger du fortsatt guest pass keyen? Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Vet ikke om noen har postet dette. Surret sammen med brodern ista og det var ikke noen åpenbart sted å aktivere gjestepasset, logg inn og gå hit for å aktivere https://www.blackdesertonline.com/shop/code Testa i ca en time. Skippa alt av cutscenes og character creation. Virka ganske så nice i forhold til andre spill. Fin grafikk og enkelt combat system. Gleder meg til i morgen når jeg skal sette opp en skikkelig character!!! :) Det artigste var når jeg kom meg til det stedet der man skulle drepe de første monstrene så var det som en forbanna maurtue med andre spillere. Helt sykt mange folk på ett sted. Lenke til kommentar
PoWerFeeD Skrevet 3. mars 2016 Del Skrevet 3. mars 2016 Tus Dersom noen har guest pass så setter jeg veldig pris på en PM Du kan få min, men får ikke mulighet til å hente ut keyen før etter maitenence er ferdig (kl 17) Tusen takk for det! Trenger du fortsatt guest pass keyen? Ja Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Vet ikke om noen har postet dette. Surret sammen med brodern ista og det var ikke noen åpenbart sted å aktivere gjestepasset, logg inn og gå hit for å aktivere https://www.blackdesertonline.com/shop/code Testa i ca en time. Skippa alt av cutscenes og character creation. Virka ganske så nice i forhold til andre spill. Fin grafikk og enkelt combat system. Gleder meg til i morgen når jeg skal sette opp en skikkelig character!!! :) Det artigste var når jeg kom meg til det stedet der man skulle drepe de første monstrene så var det som en forbanna maurtue med andre spillere. Helt sykt mange folk på ett sted. Vær obs på at det er 24 timer cooldown for å lage nytt karakter, altså når du sletter en og skal lage nytt. > Da har jeg testet mine 4 classes og valget var nesten lett... 1. Ranger 2. Sorc 3. Wiz 4. Berserker. Berserker tror jeg vil bunne uansett, det var absolutt ikke min spillestil i det hele tatt :/ resten av andre classes orker jeg ikke å prøve engang, Tamer er lame, hater pet classes... Warrior er warrior, kommer sikkert til å prøve det etterhvert men det står nok mellom Ranger og Sorcerer. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Vær obs på at det er 24 timer cooldown for å lage nytt karakter, altså når du sletter en og skal lage nytt. Kjekkt å vite. Er det kun når man sletter en? Man har jo 3-4(?) slotter. Klassevalg er noe dritt synes jeg. Jeg liker å være melee/ tank, men jeg suger ofte balle på det. Blir nok en sexy magidame som blir min hovedkarakter Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 4. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mars 2016 Jeg prøvde ranger på cbt2 og derfor valgte jeg det nå også, men folk sier den ikke blir god før man får EES (extreme evasive shot) på lvl.41. Jeg ser nå at når jeg kjører party med et par kompiser som er sorceres og tamer så ligger jeg litt bak, dem er helt rå Lenke til kommentar
nagina Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Skjønner meg ikke så mye av nodes enda, dem sender meg frem og tilbake Lenke til kommentar
Garmroth Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Noen kunne vært snille og hjulpet meg med et guest pass? Hadde satt utrolig stor pris på det EDIT: Fikk av nacario! Tusen takk Endret 4. mars 2016 av Garmroth Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Søk på nettet, det er en del reddit-tråder der de gir bort. Hvis du liker MMO så er det like greit å kjøpe det med en gang, bra greier og koster jo ikke mer enn 300,- Lenke til kommentar
nacario Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Noen kunne vært snille og hjulpet meg med et guest pass? Hadde satt utrolig stor pris på det Sendte deg i PM Lenke til kommentar
nacario Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 En siste ting. Dere som har spilt black desert http://i.imgur.com/y65qNFX.png Den linken over viser gear progression, hvor er vi? Jeg mener, valencia update henviser jo til KR osv. Lurer litt på hvor NA/EU utgaven ligger av content. Du begynner fra toppen, der vi er nå. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 (endret) Hmm.. Montro om dette er et spill for meg. Er det slik at spillet kom ut idag? "Mister" jeg mye siden jeg ikke har pre-ordra spillet? Edit: Ah. Microtransaksjoner ja. dårlig erfaring med slikt desverre.. Endret 4. mars 2016 av Merko. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Vel hva er dommen da folkens? Er dette noe bra? Ser jo veldig pent ut da. Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 4. mars 2016 Del Skrevet 4. mars 2016 Bra er jo noe som går på preferanser, men innenfor kategorien sin så er dette absolutt ikke et bomkjøp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå