lu2saa08 Skrevet 13. juni 2016 Del Skrevet 13. juni 2016 Noen som spiller dette enda? jeg vurderer dette spillet men lurte rett og slett på om det er vanskelig å finne ut hvor du skal osv? og jeg har hørt at det kan fungere som en life sim....stemmer det? Gjerne skriv positive ting og negative ting med det, slik at jeg klarer å bestemme meg:P Lenke til kommentar
nacario Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Noen som spiller dette enda? jeg vurderer dette spillet men lurte rett og slett på om det er vanskelig å finne ut hvor du skal osv? og jeg har hørt at det kan fungere som en life sim....stemmer det? Gjerne skriv positive ting og negative ting med det, slik at jeg klarer å bestemme meg:P Anbefaler å sjekke youtube guides from Hakurai og Pvtwiggles, de har veldig gode introduksjoner som gir deg et godt overblikk. Ja BDO kan være et mer lifesim mmo enn andre mmos, mye handler om hvordan du selv bruker tiden på mest effektiv måte for å kunne styrke din spiller mot det du ønsker å fokusere på. Et spill man må investere tid i for å høste resultater, litt som EvE online. Slenger ved denne snutten, vi trenger flere norske spillere på Jordine, og gjerne i det "største" norske community guildet der Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 29. juli 2016 Del Skrevet 29. juli 2016 Nesten umulig å rote seg bort om en følger "Black Spirit" oppdragene Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 19. desember 2016 Del Skrevet 19. desember 2016 Noen som fortsatt spiller? Tenkte å oppdatere over natt og ser at de enda ikke har klart å fikse "Corrupt File" når en patcher så da er det liten sjans for at en ikke får Corrupt file når en prøver å starte spillet... Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 4. januar 2017 Del Skrevet 4. januar 2017 Finnes det noe ålreite norske/skandinaviske casual guilds? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 5. januar 2017 Del Skrevet 5. januar 2017 Ser ut som at spillet, eller ihvertfall denne tråden døde ut i August... samme tid som jeg startet å spille Legion... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå