Skulkesyk Skrevet 21. mars 2016 Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Er på servern "Alustin" Heter "Lenatra" vist noen er på samme servern! Er level 25 ranger fisker for det meste akkurat nå prøver og skaffe ca 30mil før jeg levler vidre er på alustin selv, skal bli med i en "fiske guild" i morra som har brukt guild poenga sine på fish speed, du får bli med om du vil Høres jo ut som #thedream! Blir gjerne med vist mulig! adder du meg ingame? Endret 21. mars 2016 av Skulkesyk Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 21. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2016 (endret) Skal fikse det i morra, har tatt kvelden nå Edit: fikk lagt deg til, heter "The_Quiet" ingame Endret 21. mars 2016 av Trondz1 1 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Spiller folk enda, tråden virker nokså dau På vei til level 51 atm, ca 90/90 AP/DP. Det står sikkert i posten her et sted men finner det ikke 1. Hvilken server er du på? 2. Hvilken klasse spiller du? 3. Langt på vei til 51? Mista litt motet på grinding når jeg så hvor lite xp jeg fikk, så begynte med litt andre quest og krims krams Anbefaler sterkt å lvle i 5mans gruppe. Lvler selv i det konstant på de beste exp områdene og får 10% exp i timen i lvl 52, og så kan man bare ganke de som tar mobsa Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Spiller folk enda, tråden virker nokså dau På vei til level 51 atm, ca 90/90 AP/DP. Det står sikkert i posten her et sted men finner det ikke 1. Hvilken server er du på? 2. Hvilken klasse spiller du? 3. Langt på vei til 51? Mista litt motet på grinding når jeg så hvor lite xp jeg fikk, så begynte med litt andre quest og krims krams Anbefaler sterkt å lvle i 5mans gruppe. Lvler selv i det konstant på de beste exp områdene og får 10% exp i timen i lvl 52, og så kan man bare ganke de som tar mobsa Har finni meg en fin fiske plass nå, tjener ca.8-900k i timen (manuell fisking) så går for og sammle litt peng nå før mediah patch så kan jeg kjøpe meg en liverto bue når dem begynner og komme til salgs Lenke til kommentar
nacario Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Spiller folk enda, tråden virker nokså dau På vei til level 51 atm, ca 90/90 AP/DP. Det står sikkert i posten her et sted men finner det ikke 1. Hvilken server er du på? 2. Hvilken klasse spiller du? 3. Langt på vei til 51? Mista litt motet på grinding når jeg så hvor lite xp jeg fikk, så begynte med litt andre quest og krims krams Anbefaler sterkt å lvle i 5mans gruppe. Lvler selv i det konstant på de beste exp områdene og får 10% exp i timen i lvl 52, og så kan man bare ganke de som tar mobsa Har finni meg en fin fiske plass nå, tjener ca.8-900k i timen (manuell fisking) så går for og sammle litt peng nå før mediah patch så kan jeg kjøpe meg en liverto bue når dem begynner og komme til salgs Det er ganske nice penger det ja. Lvler kun fisking i afk modous, så tjener veldig lite og bruker den dårligste stanga Er Apprentice9 tror jeg, er det lenge igjen til skilled? Hører man kan bruke steel rod da. Ellers kan man ikke gå feil med grinding og disco runs, sitter på 30 mill fra sistnevnte alene + 800+ fragments som gir bankvalue på over 100 mill sølv. Lenke til kommentar
elx90 Skrevet 22. mars 2016 Del Skrevet 22. mars 2016 Noen som gidder fortelle meg litt om hva dette spillet går ut på? Ser det er mye snakk om å ha mest mulig penger liksom? Er det likt wow på noe som helst? Er helt blank^^ Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 22. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2016 Disco run tjente jeg ikke en dritt på selv så det har jeg gitt opp Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Er på påskevakt med Røde Kors så har ikke vært på BDO siden Torsdag i forrige uke Lenke til kommentar
WubWub Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 (endret) Noen som gidder fortelle meg litt om hva dette spillet går ut på? Ser det er mye snakk om å ha mest mulig penger liksom? Er det likt wow på noe som helst? Er helt blank^^ Du må ha endel penger om du vil spille seriøst, ja. F.eks så er du nødt til å punge ut 30 euro om du har planer om å pvp'e for å kjøpe en kostyme som gir deg pvp bonuser. Om du har tenkt til å farme pve er man nesten nødt til å betale en kostyme til 30 euro som gir en 10% bonus exp. Etter level 50 så tar det evigheter å levele opp så om du skal holde tritt med andre spillere må man ha den kostymen. Om man er interessert i fisking så må man kjøpe en fiske kostume til 30 euro som også gir endel bonuser. Man er også nødt til å betale ekte penger for pets, inventory slots, dyes, +1 luck stats. Det er også slik at fra man er leven 1 til level 50 så ser man ut som en bonde med mindre man åpner lommeboka. Det finnes ingen kostymer i bdo man kan farme som ser bra ut. Alt gear som ser bra ut er i cash shoppen. Om du ikke kjøper en kostyme for ekte penger så vil du se ut som en level 1 bonde for alltid. Endret 24. mars 2016 av WubWub Lenke til kommentar
Ludo^.^ Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Noen som gidder fortelle meg litt om hva dette spillet går ut på? Ser det er mye snakk om å ha mest mulig penger liksom? Er det likt wow på noe som helst? Er helt blank^^ Du må ha endel penger om du vil spille seriøst, ja. F.eks så er du nødt til å punge ut 30 euro om du har planer om å pvp'e for å kjøpe en kostyme som gir deg pvp bonuser. Om du har tenkt til å farme pve er man nesten nødt til å betale en kostyme til 30 euro som gir en 10% bonus exp. Etter level 50 så tar det evigheter å levele opp så om du skal holde tritt med andre spillere må man ha den kostymen. Om man er interessert i fisking så må man kjøpe en fiske kostume til 30 euro som også gir endel bonuser. Man er også nødt til å betale ekte penger for pets, inventory slots, dyes, +1 luck stats. Det er også slik at fra man er leven 1 til level 50 så ser man ut som en bonde med mindre man åpner lommeboka. Det finnes ingen kostymer i bdo man kan farme som ser bra ut. Alt gear som ser bra ut er i cash shoppen. Om du ikke kjøper en kostyme for ekte penger så vil du se ut som en level 1 bonde for alltid. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. mars 2016 Del Skrevet 24. mars 2016 Bedre å se ut som en bonde enn at alle ser at en betaler for å "vinne" Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 24. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 24. mars 2016 Og di fleste bonuser som følger med di forskjellige cash shop kostymene kan man skaffe for ingame penger (med enda bedre stats og bonuser) også, så er vel strengt tatt bare pets som er litt p2w. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 e no bare og bruke 3rd party site så får du 3 pets og 2 outfits for prisen av 2 pets i daum shoppen Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 25. mars 2016 Del Skrevet 25. mars 2016 Syns spillet ser bra ut, men kom dessverre sent i gang. Skulle ønske de fjerna ghillie suiten, blir for dumt. Ellers syns jeg ikke det er noe p2w. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Snart påska over, på mandag begynner jeg å booste levels, 52 next Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 27. mars 2016 Del Skrevet 27. mars 2016 Syns spillet ser bra ut, men kom dessverre sent i gang. Kom sent i gang? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 27. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2016 Snart påska over, på mandag begynner jeg å booste levels, 52 next Nei jeg booster lifeskills for tida tar den enkle utveien og venter på patch, da blir det enklere og levle igjen Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Syns spillet ser bra ut, men kom dessverre sent i gang.Kom sent i gang? Begynte å spille en ukes tid etter launch, og har ikke hatt tid til gaming påska. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Skjønner ikke helt hva du mener her. Hva gjør det om man kommer "sent i gang"? Lenke til kommentar
c4sh Skrevet 28. mars 2016 Del Skrevet 28. mars 2016 Tar lang tid å grinde etter level 50. Har dårligere økonomi, og ligger langt bak når det kommer til crafting. Å bli hengende etter har en del å si, i spill som dette (spiller tross alt ikke alene). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå