Trondz1 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Noen her som har spillt Closed beta i helga? - Grinding - Guild vs Guild pvp - Crafting - Økonomi Dette er noen av hovedtrekkene i spillet og har du sansen for den slags så er dette spillet helt topp https://www.youtube.com/watch?v=U1K1KwJ4Qz0 legger ved en liten annen "godbit" også 2 Lenke til kommentar
nacario Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Er utrolig bra spill, og helt nytt" i mmorpg genre, satser på at det kommer til å vare Vi er en gjeng på http://wildhunt.no/ hvis noen har lyst å bare snakke eller joine Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg joiner gjerne må man ikke på discorden deres for og bli med? Har spillt alt for mange timer i helga og kan nesten ikke vente til neste søndag Lenke til kommentar
nacario Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg joiner gjerne må man ikke på discorden deres for og bli med? Har spillt alt for mange timer i helga og kan nesten ikke vente til neste søndag Egentlig ja, men mest for å kunne kommunisere med hverandre. De som ikke vil snakke trenger ikke det heller, bare å sitte å høre på^^ Legger ved en entusiastisk snutt om BDO Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg spiller med 5-6 kompiser, kan jo høre om dem vil være med også, vi pleier og bruke mumble, men kan vel sikkert være flexible jeg blir hvertfall med uansett om dere har plass Lenke til kommentar
nacario Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) hadde vært kjemptebra om dere hadde joina oss, siden det er en del "elder game" aktiviteter som krever en del spillere, feks guild bosser skal egentlig kreve 20-30 stk, og vi er ca 15 stk atm + så har du pvp siden som node wars osv Endret 21. februar 2016 av nacario Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Kommer innom en dag i løpet av uka jeg Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Kommer innom en dag i løpet av uka jeg Hæ? Har du betalt leia mi? Hehe, men dette ser jo faktisk veldig moro ut, må testes litt dette Edit: closed beta ja Endret 22. februar 2016 av bshagen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Ja leia er betalt hagen bare cbt nå i helga så er det realese til neste onsdag Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Full release eller beta? Internett går ikke så fort her gambler Takk skal du ha Endret 22. februar 2016 av bshagen Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Full utgivelse 3.mars. Et par dager tidligere for di som har kjøpt en av di to største pakkene. Lenke til kommentar
Josso Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Er utrolig bra spill, og helt nytt" i mmorpg genre, satser på at det kommer til å vare Vi er en gjeng på http://wildhunt.no/ hvis noen har lyst å bare snakke eller joine Jeg har forelsket meg i spillet, men det har ingen av mine "gamer-venner", og er nå på utkikk etter andre å spille med :-) Defor joiner jeg gjerne, om mulig! Er voksen småbarnspappa med nok av plikter, men spiller stort sett noen timer hver kveld :-) Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Spilte hele CB2, og kjøpte det etterpå. Dette gleder jeg meg til! Forelsket meg helt i "Tamer-klassen". Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Spilte ranger til lvl.23 på søndag, det sies at ranger ikke blir gøy før 41, men jeg fikk en skill på lvl.20 som jeg synes var Grom, så blir nok den til og begyne med på søndag igjen, selv om valkyrie ser litt heftig ut den også Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Spillet ser kult ut,men har så mye annet å spille, så får se. Ser dette kommer til å bli ett engangskjøp type MMO med butikk der man kjøpe kosmetiske og nytteting,regner med at det er snakk om XP-boosts (f.eks 50% økt XP i 1 time.) osv.? Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Nei det virker ikke som man kan kjøpe boosts, bare kosmetiske ting. Den eneste boosten jeg har finni er igjennom rewards for mission Lenke til kommentar
Josso Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Spillet ser kult ut, men har så mye annet å spille, så får se. Ser dette kommer til å bli ett engangskjøp type MMO med butikk der man kjøpe kosmetiske og nytteting, regner med at det er snakk om XP-boosts (f.eks 50% økt XP i 1 time.) osv.? Det er små boosts på kostymer du kan kjøpe i butikken. F.eks 10% exp boost ved å ha et kostymesett. Ellers er det snakk om å for eksempel kjøpe pets, og de gjør den nytten at de kan plukke opp lootet for deg. Dyes for å farge armor kommer også som en vesentlig del av cash shop. Jeg ser ikke poengen med xp boosts i spillet. Om man har dårlig tid når man max level på 14-15 timer, men det anbefales ikke, da spillet er svært komplekst. Jeg anbefaler at man spiller i sitt eget tempo og heller har fokus på å lære alt spillet har å by på. Level 50, som er maks level, er bare en soft cap, men det er og her pvp'en begynner. Noen som vet når på søndagen vi får starte å spille? :-) Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 (endret) Leste et sted at det mest sansynelig åpnet opp samme tid som cbt2 startet og det var 08.00UTC var det en som skreiv Ikke helt sikker på når det er på klokken våres da Det jeg synes er litt dumt er at om man velger "feil" server i forhold til hva folk du vil spille med er på så får man ikke byttet? Endret 23. februar 2016 av Trondz1 Lenke til kommentar
Josso Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 Leste et sted at det mest sansynelig åpnet opp samme tid som cbt2 startet og det var 08.00UTC var det en som skreiv Ikke helt sikker på når det er på klokken våres da Det jeg synes er litt dumt er at om man velger "feil" server i forhold til hva folk du vil spille med er på så får man ikke byttet? Takk for svar! Jeg aner faktisk ikke.. er det kommet noe informasjon om hvilke servere det blir ved launch? Jeg har ikke hatt så mye tid å lese forums osv den siste tiden, men jeg husker at det var mye spørsmål om det ble 1 megaserver eller flere mindre.. Lenke til kommentar
Trondz1 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Angående server så har det blitt skrevet at på launch day så må man velge en server og claime det man har fått for og kjøpe en av di to største pakkene. Ut ifra det så har forum brukere begynt og hisse seg opp over at det ikke er EN mega server og så er spekulasjonene igang. Selv synes jeg en mega server hadde vært best da mab ikke trenger og være avhengig av og være på samme server for og få spillt med kompiser som kan skje har begynt på en annen server da men ikke kan flytte char over forskjellige servere :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå