Simen1 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Vet ikke hva Samsung tenker her, de har tidligere operert med kun 1 år pga. at batteriet kunne tas ut og skiftes, og de telte det som ekstrautstyr. Nå vet jeg at Apple har begynt å følge 5 års reklamasjon på batterier, da de er innebygd, såfremt det ikke har oversteget antall ladesykluser og faktisk har en defekt (oppbrukt er jo ikke en feil). Tipper Samsung sine batterier er laget for å vare like lenge som Apple sine, og med mindre de sier noe annet, så er det nok 5 års reklamasjon man må forholde seg til. 1 års garanti da, som alltid fra produsenten. Siden telefoner neppe ligger avslått i nevneverdige perioder så vil antall ladesykluser være ganske proporsjonalt med alderen på telefonen og hvor lite man lader den hver gang. Li-Ion og Li-po batterier varer vesentlig lengre om man unngår de dypeste og høyeste ladingene. Lader man for eksempel fra 10-90% hver gang i stedet for 0-100% så kan batteriet vare 5 ganger så lenge. Det jeg skal frem til er at et høyt antall ladesykluser med 10-90% kan holde batteriet friskt lengre, sammenlignet med et lavere antall ladesykluser 0-100%. Lader man batteriet på en sunnere måte synes jeg det er urimelig at man blir straffet med argumenter om høyt antall ladesykluser. Lenke til kommentar
aras2 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 WOW, det har virkelig fått det til må jeg is *applaus**applaus* Lenke til kommentar
Hasii Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 "Gmail-appen støtter ikke Exchange" Hvorfor gir dere mobilen trekk på grunn av noe Google ikke har gjort ? 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+132 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Takk for en fin test. Kan dere oppgi single-core Geekbench score? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Er ting som høyttaler, lydbrikke, fingeravtrykk sensor og ladetid oppgradert? Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 "Gmail-appen støtter ikke Exchange" Hvorfor gir dere mobilen trekk på grunn av noe Google ikke har gjort ? Fordi de må ha noe som er negativt 1 Lenke til kommentar
Guy999 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 håper dere tuller når dere gir s7 minus får at gmail appen ikke støtter Exchange. er ikke samsung sin feil en gang gmail appen er utviklet av google ikke samsung 1 Lenke til kommentar
Guy999 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 "Gmail-appen støtter ikke Exchange" Hvorfor gir dere mobilen trekk på grunn av noe Google ikke har gjort ? Fordi de må ha noe som er negativt helt enig med deg er ikke samsung sin feil det med gmail. appen Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 8300.... rich bitch Lenke til kommentar
mlan Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hadde de bare droppet der forferdelige touchwiz mølet så hadde jeg løpt og kjøpt. Lenke til kommentar
Yaricks Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 håper dere tuller når dere gir s7 minus får at gmail appen ikke støtter Exchange. er ikke samsung sin feil en gang gmail appen er utviklet av google ikke samsung Enig i det... Men nå støtter da gmail appen på min Nexus 6 Exchange da?! Lenke til kommentar
Frope Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hva er det som gir hakeslepp?? Litt kjappere, litt rundere i kantene... Vantett og Minnekort er gammelt nytt for oss Sony brukere. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har selv testet telefonen og den var bra men ga meg ikke hakeslepp. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hadde de bare droppet der forferdelige touchwiz mølet så hadde jeg løpt og kjøpt. Veldig synd man ikke får valget om ren android når man handler telefon ja. Men ellers må Samsung ha mye skryt for å virkelig fulgt opp og hørt på tilbakemeldingene denne gangen. Ser ut til å ha gjort en solid jobb med S7 telefonene Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Samsung gjør jo ikke så veldig mye for å "revolusjonere" et allerede mettet marked her. Dette er jo mer eller mindre sånn mange forventet at S6 / S6 Edge skulle være og det er jo egentlig ikke så veldig mye mer enn det. Ting har blitt "litt bedre" over hele fjøla som vanlig, men ingenting som vil blåse folk av banen. Også er det jo synd at Samsung ser ut til å være ganske alene om å ikke pushe USB Type-C første halvdel av 2016. Lenge siden det har vært noe ordentlig revolusjonerende på mobilmarkedet. Teknologien utvikler seg kjapt, men som oftest er det bare ting som har blitt litt bedre, som f.eks. litt raskere prosessor, mer minne osv. 2 Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 For veldig mange så er mobiltelefonen en langt viktigere enhet enn en ultraportabel så ser ikke helt logikken din her. Denne logikken ser imidlertid ikke jeg. Et par sko er for mange viktigere og mer brukt enn en telefon igjen. Betyr det at vi må gi over 8000 kroner for et par? Nei. Jeg synes også leverandørene opererer med ganske drøye priser. Lenke til kommentar
newnick Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Alt for dyr. Blir nok Nexus 6p på meg. Men jævlig kul telefon da, og da tenker jeg selvfølgelig på edge utgaven. Å morro å se at Samsung nok en gang parkerer rælet som kommer fra Apple ? 3 Lenke til kommentar
KBundy Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Den er uten tvil for dyr, men den selger i bøtter og spann. Det er ikke alle som vet at produksjon av elektroniske deler er blitt veldig billig, så her tjener de fett. Lenke til kommentar
Tryminator Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hvilke farge foretrekker folk? Syntes selv gull er ganske fin, og sølv, men har ikke funnet sølv noen plass. Svart er dog alltid ganske trygt valg. Lenke til kommentar
showdevice Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hadde kjøpt den tvert, om man bare kunne hatt Windows 10 på den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg