missya1 Skrevet 26. oktober 2016 Del Skrevet 26. oktober 2016 Huawei P9 er et godt hakk bedre enn S7 edge på ISO-ytelse og litt bedre på detaljoppløsning, men det er ikke veldig mye som skiller dem. Begge er bedre enn iPhone 6S, også i lite lys. Bruker du pro-modus eller vanlig? Tror nok bare jeg bruker vanlig ☺ kan ikke sånt om ISO og sånt jeg. Lenke til kommentar
...... Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 -X7ENIANL: Det er slik Ausekar sier. Man legger fingeren på. Sensoren virker hakket kjappere og mer presis enn i S6, men det ble ekstremt mye å få med i denne testen, og det er ikke til å stikke under en stol at enkelte ting ble nedprioritert og noen (få - håper jeg) rett og slett ble litt borte etter hvert som det ballet på seg med informasjon som skulle inn. TKongen: Ja, det er voldsomme tall for den interne NAND-en. Som over - vi har måttet kutte litt i noe. Som du nevner har vi med ytelsestester, men vi har foreløpig ingen som viser helt kompatible tall med plansjen vi fikk fra Samsung. Skal prøve meg litt frem med ulike apper for å se om vi kan få bekreftet de tallene. AnTuTu ser ut til å virke som den skal på 6S Plus, i motsetning til det vi mistenkte da vi la ut Mate 8-testen. Så enorme forskjeller er nok til at vi hever tre-fire øyenbryn, men det har ikke kommet flere oppdateringer for iOS-versjonen siden vi testet, og tallene er omlag de samme hver gang vi tester. Simen1: Råfiler i DNG er på plass. At ikke det er med i teksten er rett og slett en forglemmelse. Det hadde blitt husket på dersom telefonen ikke la råfilene på internlagringen mens den legger JPG på eventuelle minnekort (dersom du svarer ja på spørsmålet den stiller). Sannsynligvis noe den gjør både fordi internlagringen er raskere, og for å distribuere skrivejobben på flere "arbeidere". Den er ekstremt raskt selv når den knipser råfiler på rundt 23 MB stykket og lagrer en 3-4 MB stor JPG-fil i tillegg. Ofte får jo dette kameraappen til å gå litt i sirup mellom omgangene. Edit: Geekbench sa ikke så mye om noe som helst, når jeg tenker meg om. Det er sent og øya går i kryss! Forsøker med nye bencher for lagring i morgen. At RAM-en er rimelig kjapp er strengt tatt ikke så overraskende, ved nærmere og litt sliten ettertanke nå #denfølelsen når artikkelforfatteren ikke er i stand til å bruke sitat-funksjonen... Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 (endret) -X7ENIANL: Det er slik Ausekar sier. Man legger fingeren på. Sensoren virker hakket kjappere og mer presis enn i S6, men det ble ekstremt mye å få med i denne testen, og det er ikke til å stikke under en stol at enkelte ting ble nedprioritert og noen (få - håper jeg) rett og slett ble litt borte etter hvert som det ballet på seg med informasjon som skulle inn. TKongen: Ja, det er voldsomme tall for den interne NAND-en. Som over - vi har måttet kutte litt i noe. Som du nevner har vi med ytelsestester, men vi har foreløpig ingen som viser helt kompatible tall med plansjen vi fikk fra Samsung. Skal prøve meg litt frem med ulike apper for å se om vi kan få bekreftet de tallene. AnTuTu ser ut til å virke som den skal på 6S Plus, i motsetning til det vi mistenkte da vi la ut Mate 8-testen. Så enorme forskjeller er nok til at vi hever tre-fire øyenbryn, men det har ikke kommet flere oppdateringer for iOS-versjonen siden vi testet, og tallene er omlag de samme hver gang vi tester. Simen1: Råfiler i DNG er på plass. At ikke det er med i teksten er rett og slett en forglemmelse. Det hadde blitt husket på dersom telefonen ikke la råfilene på internlagringen mens den legger JPG på eventuelle minnekort (dersom du svarer ja på spørsmålet den stiller). Sannsynligvis noe den gjør både fordi internlagringen er raskere, og for å distribuere skrivejobben på flere "arbeidere". Den er ekstremt raskt selv når den knipser råfiler på rundt 23 MB stykket og lagrer en 3-4 MB stor JPG-fil i tillegg. Ofte får jo dette kameraappen til å gå litt i sirup mellom omgangene. Edit: Geekbench sa ikke så mye om noe som helst, når jeg tenker meg om. Det er sent og øya går i kryss! Forsøker med nye bencher for lagring i morgen. At RAM-en er rimelig kjapp er strengt tatt ikke så overraskende, ved nærmere og litt sliten ettertanke nå Hoyhoy... takk for svar. Jeg glemte helt S7 for et år siden, og så blåste jeg maaange titusener på flytting og så så ikke økonomien like bra ut lenger og nå kommer S8... Men vurderer å vente enda et år på forhåpentligvis E-SIM... Men har også hørt negative ting om E-SIM så vet ikke helt hva jeg skal gjøre... Endret 15. april 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg