AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Men sexen er amazing og kjemien stemmer på en prikk, svære tits... jeg taper mye på å dumpe dersom dette er et engangstilfelle og særlig dersom det er ufrivillig. Er det galt av meg å tenke slik? Jeg prøver jo ikke å overbevise meg selv her, jeg trives jo faktisk med henne. Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Nei, det er ikke galt. Bare ikke smell henne på tjukka. Da er du stuck. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Nei, det er ikke galt. Bare ikke smell henne på tjukka. Da er du stuck. Avfeie dette og stole på henne, få kids med henne så begynner utro tendenser å komme fram, siden man har tilgitt en gang så gjør man det igjen osv... For ungenes skyld! Ja, det høres ut som et mareritt Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Mht å grave for mye er jeg enig i at det gjerne ikke er smart. Jeg var sammen med ei jente som ble voldtatt. Eneste jeg vet er st voldtekten startet, hun kom seg løs og løp og han fulgte etter og fortsatte voldtekten. Mulig egoistisk av meg men jeg ville ikke vite detaljer. For meg ville det bare gjort ting verre. I rettsakene der jeg vitnet forklarte jeg retten, ved spørsmål om hvorfor jeg ikke hadde diverse informasjon, at det var best for vårt parforhold, min psykiske helse og "hans" fysiske helse at jeg ikke kjente til detaljer. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Nei, det er ikke galt. Bare ikke smell henne på tjukka. Da er du stuck. Avfeie dette og stole på henne, få kids med henne så begynner utro tendenser å komme fram, siden man har tilgitt en gang så gjør man det igjen osv... For ungenes skyld! Ja, det høres ut som et mareritt Anonymous poster hash: 372b2...e9a Nå har du ikke noe hold for at hun faktisk har vært utro , vanskelig situasjon og ikke enklere fordi hun har vært utsatt for en voldtekt tidligere. Men å komme bastant med slike påstander som du nå gjør er rett og slett lavmål , den personen som trolig vet best om hun vil fungere bra i forholdet er han som er sammen med henne. Og hvorfor bruker du Anonym funksjonen for å svare i en slik tråd som dette? Ser ikke noe i svaret ditt som tilsier at du burde være anonym. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Nei, det er ikke galt. Bare ikke smell henne på tjukka. Da er du stuck. Avfeie dette og stole på henne, få kids med henne så begynner utro tendenser å komme fram, siden man har tilgitt en gang så gjør man det igjen osv... For ungenes skyld! Ja, det høres ut som et mareritt Anonymous poster hash: 372b2...e9a Nå har du ikke noe hold for at hun faktisk har vært utro , vanskelig situasjon og ikke enklere fordi hun har vært utsatt for en voldtekt tidligere. Men å komme bastant med slike påstander som du nå gjør er rett og slett lavmål , den personen som trolig vet best om hun vil fungere bra i forholdet er han som er sammen med henne. Og hvorfor bruker du Anonym funksjonen for å svare i en slik tråd som dette? Ser ikke noe i svaret ditt som tilsier at du burde være anonym. Med mindre det er TS. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Det var jeg, TS. Men det var ikke ment som en bastant påstand men heller et scenario som kan finne sted i verden. Ikke nødvendigvis med meg. Er bare ting jeg tenker på. Interessant nok har jeg vært utsatt for utroskap i et tidligere forhold. Hun fortalte at det var voldtekt først men etterhvert ble det ikke det likevel plutselig. Jeg var støttende før det viste seg å være frivillig. Hun sa ting som "han vet bare hvilke knapper han skal trykke på" I det tilfellet forsvarte hun "voldtektsmannen" over meg. Jeg ble feid til siden. Hun sa jeg ikke hadde rett til å være sint. Jeg sa jeg skulle dryle han i bakken og da sa hun "han er ikke redd deg" Jeg kom meg forøvrig vekk fra det asap. Horribelt. Denne situasjonen er definitivt annerledes. Hun hater han like mye som meg, forstår at jeg føler hat og vil ikke stoppe meg fra å gjøre noe, hun har fjerna han fra livet sitt. Hun skal aldri møte venninna si når han er der. Mulig det blir slutt mellom dem pga dette også. Er mye turbulens nå. Hun er hvertfall på mitt lag??! Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Hun hater han like mye som jeg hater han* Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
Budeia Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Dere kan bestemme dere for å hate ham, men strengt tatt var det visse mangler i vurderingsevnen til alle tre. Dette bør de to jentene innrømme. Din kjæreste bør informere festvenner om at hun har psykiske vansker som gjør at hun (i fylla) kan legge seg ved siden av kjærestepar som kliner, og at hun i tilfelle bør hjelpes ut av rommet. 1 Lenke til kommentar
Torpedo_Peter Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Hun ble med på en 'ufrivillig trekant', ja. Det er mange tøffelhelter her som gjør sitt beste for å unnskylde henne for hvert ledd i hendelsen. Null ansvarsstilling til den uskyldige piken. - 'Hun ble bare med dem hjem på besøk' - 'Hun la seg bare ned på senga mens fyren og dama hans tafset på hverandre!' - 'Det er mulig å bli paralysert når man blir voldtatt, ergo er det ikke hennes feil at hun lot ham stikke fingeren inn.' - 'Han var påtrengende og ekkel' Og innertieren: 'Hun var så full at hun ikke var bevisst på hva hun gjorde'. Det er hardt arbeid å være en hvit knekt. Hvis hun er voksen nok til å få bot for fyllekjøring er hun voksen nok til å takke nei til en trekant på fylla. Hvis hun ikke klarer det bør hun holde seg edru. Så klart, trådstarter er den eneste som sitter med hele historien, men dette ser for drøyt ut. Selvrespekten og verdigheten din er verdt mer enn denne tøsen. Endret 24. februar 2016 av Torpedo_Peter Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Trådstarter sitter vel ikke med hele historien, for det er jo problemet for han. Lenke til kommentar
Sheasy Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Avfeie dette og stole på henne, få kids med henne så begynner utro tendenser å komme fram, siden man har tilgitt en gang så gjør man det igjen osv... For ungenes skyld! Ja, det høres ut som et mareritt Anonymous poster hash: 372b2...e9a Jeg ville vært veldig forsiktig med å konkludere den ene eller andre veien på grunn av råd fra denne tråden. "Dump hora" er standardsvaret på forumet her, omtrent uavhengig av hvilken informasjon som blir lagt frem. Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Avfeie dette og stole på henne, få kids med henne så begynner utro tendenser å komme fram, siden man har tilgitt en gang så gjør man det igjen osv... For ungenes skyld! Ja, det høres ut som et mareritt Anonymous poster hash: 372b2...e9a Jeg ville vært veldig forsiktig med å konkludere den ene eller andre veien på grunn av råd fra denne tråden. "Dump hora" er standardsvaret på forumet her, omtrent uavhengig av hvilken informasjon som blir lagt frem. Det er ofte et godt råd å dumpe noen man ikke stoler på. Det er bedre å dumpe noen man ikke stoler på, enn å ende opp med å forplikte seg til dem med barn og hus og hjem på sikt. Rådene blir også gitt på bakgrunn av informasjonen som blir gitt. Jeg synes dette ser rimelig soleklart ut. Og den samme konklusjonen tilfaller uavhengig av om hun ville ha trekant. Enten var situasjonen intensjonelt konstruert, eller så var den et resultat av fraværende vurderingsevne. I begge tilfeller har hun vist at hun ikke kan stoles på. Hun bør dermed oppfattes som mindre verdt nå enn før hendelsen. Det trekker mot dumping. Det trekker hvertfall ikke mot noe annet. 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det galt av meg å tenke slik? Jeg prøver jo ikke å overbevise meg selv her, jeg trives jo faktisk med henne. Anonymous poster hash: 372b2...e9a La ikke andre fortelle deg hva som er best for deg, det må du selv finne ut av. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Kan vel si det slik: Fortsetter hun å drikke seg så dritings, dump henne. Viser hun derimot vilje og evne til å lære av dette, behold henne. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Man kan vel spørre seg hvem som faktisk legger seg ved siden av noen som skal ha sex. Å legge seg vedsidenav en venn som skal til å ha sex virker ihverfall helt absurd for min del. På samme måte syns jeg det er rart (og uanstendig) å gjøre det med 3. Part tilstede 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå