AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Dama di ville ha musa si full av en annen manns sæd og fikk det. Hun kan ikke noe for at hun synes det var fristende... kan jo hende hun sa til dem at du synes det var ok også.... vanskelig sak egentlig. Jeg hadde dumpa henne på flekken og bare kutta ut alt egentlig. Hvis du godtar dette så skjer det garantert igjen.... tipper telefonen hennes er full av meldinger om hvor digg det var med dem osv... Anonymous poster hash: 9e194...9e3 2 Lenke til kommentar
misanthrope Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Klart hun var med på det. Ellers ville hun anmeldt voldtekt. Hun har nok skyldsfølelse og er redd for å miste deg nå, men gjort er gjort. Om du tilgir henne er opp til deg. Jeg ville ikke gjort det. 2 Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ufrivillig spontan trekant. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Venninna til dama var visstnok ikke med på det heller. Han hadde oppført seg veldig påtrengende og ekkel. Dama mi har blitt utsatt for voldtekt før vi ble sammen, hennes første gang var ufrivillig. Hun har oppført seg eksemplarisk i et år og aldri vært noe galt mellom oss. Hun blir sykt beruset av og til pga at hun ikke kan å drikke. Hun sier hun ble paralysert når han fyren tvingte seg på henne. Hun forstår ikke hvorfor hun ikke klarer å gjøre mer motstand. Venninna sparka typen sin ut av senga etterhvert og hun ble sjokkert selv. Voldtekt eller ei så kjenner jeg han fyren og han har vært hjemme hos meg, da var vi alle fire. Derfor har jeg all rett til å være pissed på han. Jeg takler dette men vil ikke bli lurt. Men føler mye av svarene her er brutale men det er vanskelig å si hva jeg skal ta til meg. Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Du skal dumpe dama og han fyren. Han er ikke en kamerat av deg hvis han knuller dama di. Og dama di var utro. Uavhengig av om hun ble "paralysert", så kan du ikke stole på henne. Hvis det ligger en pikk i samme rom som henne og vil pule henne, så blir hun pult av den pikken. Det er situasjonen. Det er en dritt situasjon å være i. Måten du kommer deg ut av situasjonen er å kutte ut de menneskene. Og få deg litt ryggrad! Kameraten din knuller dama di uten å blunke. Dama di lar seg bli knulla av noen andre ennd eg uten å gjøre motstand. Ingen av dem respekterer deg. Og ingen av dem er noe å samle på videre. Det faktum at du må spørre hva du skal gjøre viser at du ikke har noe særlig med ryggrad. Du er på randen til å akseptere dette. Det er feil måte å takle problemet på. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) Lener meg også mot at dette var noe hun muligens var åpen for men det blir dumt for meg å spekulere i. Avhengig av hva for en type du er så kan du kanskje finne noe positivt i dette. Selv hadde jeg nok taklet det da dama da hadde vist seg åpen for å finne på enda mer seksuell moro. Jeg hadde nok ikke hatt problemer med trekanter osv/mm så for min del hadde jeg syntes det var kjempegøy om dama åpnet den døren. Klart det hadde vært sårt når det skjer bak ryggen uten tillatelse men som sagt - find good in bad Edit: kan legge til at jeg sannsynligvis hadde jublet inni meg mens jeg halvhjerta kjefta på dama mi som da er mye mindre seksuelt frisinnet enn meg . Endret 22. februar 2016 av Zim3000x Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hva føler du selv? Er du sur på damen din? Tror du hun kan ha vært med på det? Hva er hennes tanker om anmeldelse? Nå vet jeg ikke hvor gode venninner de to jentene er, men hun har faktisk et vitne om dere skulle gå den veien. Om hun er villig til å vitne mot sin kjæreste er jo langt ifra sikkert. Tror jeg hadde gitt typen en lærepenge, men da bør du som nevnt være rimelig sikker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Hun var i hjembyen 6 timer unna da det skjedde, hun kom hjem hos meg i går og begynte å grine. Så hadde vi en sykt lang samtale hele natten. Hun fortalte i detalj det som skjedde og hva som ble gjort og ikke. Han fikk ikke mye ut av henne og han fikk heller ikke sett noe kroppen hennes. Han fikk hvertfall ikke pult henne men han prøvde å tvinge inn en finger eller noe sånt. Hvis hun var utro så hadde hun ikke ville fortalt meg noe som helst da vil jeg påstå... Men kanskje det er noe jeg forteller meg selv Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Du skal dumpe dama og han fyren. Han er ikke en kamerat av deg hvis han knuller dama di. Og dama di var utro. Uavhengig av om hun ble "paralysert", så kan du ikke stole på henne. Hvis det ligger en pikk i samme rom som henne og vil pule henne, så blir hun pult av den pikken. Det er situasjonen. Det er en dritt situasjon å være i. Måten du kommer deg ut av situasjonen er å kutte ut de menneskene. Og få deg litt ryggrad! Kameraten din knuller dama di uten å blunke. Dama di lar seg bli knulla av noen andre ennd eg uten å gjøre motstand. Ingen av dem respekterer deg. Og ingen av dem er noe å samle på videre. Det faktum at du må spørre hva du skal gjøre viser at du ikke har noe særlig med ryggrad. Du er på randen til å akseptere dette. Det er feil måte å takle problemet på. Jeg har dumpa han fyren. Han er 6 timer unna og jeg er ikke redd for konfrontasjon neste gang jeg reiser nedover. Og dama mi får selvsagt ikke lov til å drikke med han tilstede mer. Det sa hun selv hun aldri kom til å gjøre igjen. Men ja, ryggrad ja... Mangelvare. Finner meg i for mye. Men også jeg har jo en grense. Anonymous poster hash: 372b2...e9a Lenke til kommentar
Løgn Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Bra du har kutta ut han fyren. Han fortjener også å få et blått øye. Skjønner at det er vanskelig å være sur på dama når du selvfølgelig bryr deg om henne, og hun inntar offerrollen. Gitt at hendelsen forløp seg som fortalt, så ville jeg heller ikke lagt skylden på henne. Men dette er et rødt flagg uansett. Hun har sikkert sine grunner og problemer som gjør at hun ikke klarer å si nei eller stoppe et overgrep. Men jeg er kynisk nok til at jeg sannsynligvis ville kuttet henne ut. Jeg vil heller ha ei dame som kan stå opp for seg selv og si nei, enn ei dame som blir pult av hvem som helst med mindre noen andre stopper det. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Liten historie fra mitt liv: Møtte ei dame på byen, flørtet, drakk, dansa, ble med hun hjem, ting skjedde, jeg dro.... fikk en telefon på morgenen av typen hennes, han skulle anmelde meg for voldtekt(bakgrunn: så ganske herja ut i leiligheten, vi hadde veltet noen planter osv, han visste også at jeg hadde vært der da hun svarte på telefonen mens jeg var der).... sa til han at jeg ikke har voldtatt noen og at han burde ta seg en alvorsprat med dama si.... ringte meg tilbake 2 timer senere, beklaget på det sterkeste og sa det var dama som hadde vært utro, hun sto og grei i bakgrunnen..... folk prøver å sno seg unna, ditt tilfelle høres ekstremt ut som et forsøkt på sno seg unna.... Anonymous poster hash: 9e194...9e3 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Høres ut som den fyren prøvde å få til en trekant og nesten fikk det til før dama hans stoppa det. Ellers ville hun neppe fortalt det. Selvsagt bare en spekulasjon, men tvilen må definitivt ikke komme denne fyren tilgode. Er absolutt ikke for at ting løses med vold, men en eller annen konsekvens må denne fyren få. Lenke til kommentar
cuadro Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hun var i hjembyen 6 timer unna da det skjedde, hun kom hjem hos meg i går og begynte å grine. Så hadde vi en sykt lang samtale hele natten. Hun fortalte i detalj det som skjedde og hva som ble gjort og ikke. Han fikk ikke mye ut av henne og han fikk heller ikke sett noe kroppen hennes. Han fikk hvertfall ikke pult henne men han prøvde å tvinge inn en finger eller noe sånt. Hvis hun var utro så hadde hun ikke ville fortalt meg noe som helst da vil jeg påstå... Men kanskje det er noe jeg forteller meg selv Anonymous poster hash: 372b2...e9a Jeg er litt uenig med resten her. Virker som at dette er noe som virkelig plager damen din utifra det du skriver her: 1. Hun forteller deg om hendelsen 2. Hun forteller at gutten var utrolig påtrengende 3. Hun forteller at kjæresten til gutten stod opp for henne (sparket han ut av sengen) 4. Begge jentene er enige om at han var påtrengende og ekkel 5. Hun vil ikke ha mer med han å gjøre (i det hele tatt, håper jeg) Det som gjenstår er bare om dere vil anmelde hendelsen eller ikke, spør du meg. Ta deg også en samtale med veninnen, kun for å høre hva hun syntes om hele greien. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Hun var i hjembyen 6 timer unna da det skjedde, hun kom hjem hos meg i går og begynte å grine. Så hadde vi en sykt lang samtale hele natten. Hun fortalte i detalj det som skjedde og hva som ble gjort og ikke. Han fikk ikke mye ut av henne og han fikk heller ikke sett noe kroppen hennes. Han fikk hvertfall ikke pult henne men han prøvde å tvinge inn en finger eller noe sånt. Hvis hun var utro så hadde hun ikke ville fortalt meg noe som helst da vil jeg påstå... Men kanskje det er noe jeg forteller meg selv Anonymous poster hash: 372b2...e9a Jeg er litt uenig med resten her. Virker som at dette er noe som virkelig plager damen din utifra det du skriver her: 1. Hun forteller deg om hendelsen 2. Hun forteller at gutten var utrolig påtrengende 3. Hun forteller at kjæresten til gutten stod opp for henne (sparket han ut av sengen) 4. Begge jentene er enige om at han var påtrengende og ekkel 5. Hun vil ikke ha mer med han å gjøre (i det hele tatt, håper jeg) Det som gjenstår er bare om dere vil anmelde hendelsen eller ikke, spør du meg. Ta deg også en samtale med veninnen, kun for å høre hva hun syntes om hele greien. Hun kan ha valgt å fortelle om det nettopp fordi venninnen stoppet det. Hvis venninnen ble sjokkert og sint på typen, kan dette i seg selv ha ført til at hun selv synes det var denne fyren sin skyld, og at hun derfor også "motsatte" seg det som foregikk. Drama mellom de to øker også sannsynligheten for at dette kommer ut, og avhengig av hvor godt alle kjenner hverandre, ville TS fått vite det uansett. Ved å fortelle det, og fremstå som et offer, reduserer hun sannsynligheten for å bli dumpa, selv om hun prøvde seg på en trekant som gikk i dass. Hadde venninnen derimot ikke stoppet dette, men vært med på leken, tror jeg det er mindre sannsynlig at dama til TS ville ha fortalt noe som helst. TS sier også i første post at dama virker rimelig rolig med hele situasjonen. Hvis TS mener litt utroskap er greit, og at det også er greit at kamerater puler hverandres damer, så er det ikke noe å bry seg om. Hvis han heller mener at kamerater holder seg unna andres damer, og også mener at utroskap ikke er greit, så bør han dumpe begge to. Anonymous poster hash: a6b1e...df3 Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det kan spekuleres så sykt mye i hue og ræva her. Men du må nesten bare ta ett valg, som igjen består for deg og tenke igjennom (slik som jeg ser det, endel spm) stoler du på at hu forteller deg hele sannheten? Stoler du på det hu forteller er sant? Kan du godta det hu sier, og legge det bak dere? Kommer du til og klare og stole på henne fremmover?Du bør igrunn klare og si ja til alle disse spm, hvis ikke blir det nok kanskje en tung framtid i vente for dere som par. Jeg har vært oppi lignende situasjoner selv, og når man står midt oppi slike ting så er det ikke bare fornuften som snakker, også følelser osv osv. Så du får ha lykke til, håper du velger det du føler er rett, og ikke lar noen av oss påvirke deg i alt for stor grad. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Det snakkes hele tiden om at man må stole 100% på sin partner. Denne tråden viser at få klarer å praktisere denne "regelen". Det er flere her som har skrevet "slå opp", uten et eneste bevis på at hun har gjort noe galt. Hva faen er tillit, om man ikke skal tro på hva partneren sier? 2 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 (endret) At hun ikke har tatt tak i saken og gått til politiet sier jo det meste, hun er tydeligvis selv usikker på om det var en voldtekt. Ring han for å høre hans side av historien, ring venninnen og hør hennes versjon, ta dette så opp med din kjæreste. Og hva med venninne, er hun fortsatt sammen med denne fyren? Om han nettopp har voldtatt hennes vinnende er det jo liten kjangs for at hun ønsker å være sammen med han. Om de derimot nettopp hadde en trekant alle ville være med på, ja da er saken en annen. Endret 22. februar 2016 av Salvesen. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Det snakkes hele tiden om at man må stole 100% på sin partner. Denne tråden viser at få klarer å praktisere denne "regelen". Det er flere her som har skrevet "slå opp", uten et eneste bevis på at hun har gjort noe galt. Hva faen er tillit, om man ikke skal tro på hva partneren sier? Hva om det hun sier er riktig? Hva om han begynte å beføle henne og fingre henne, og tok hånden hennes på pikken sin, og hun bare lå der uten å gjøre noe imot? Da kan du stole på at det ikke er noe tak i den dama i det hele tatt. Og du kan også stole på at dersom venninnen ikke hadde stoppet det, så hadde ingen stoppet noe før det var ferdig. Så enten er dama intensjonelt utro, eller så makter hun ikke å la vær å ha sex dersom noen vil ha sex med henne. Uansett er ikke dette noe å samle på. Anonymous poster hash: a6b1e...df3 1 Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Nå er det ikke helt uvanlig at venniner kan sove relativt lettkledd i senga til hverandre , har opplevd selv dette når vi hadde en fuktig fest hjemme til oss og at dama og den ene venninna lå halvnakne / nakne oppe i senga sammen med meg. Ingen som ønsket seg en trekant btw , bare å få sovet godt. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Nå er det ikke helt uvanlig at venniner kan sove relativt lettkledd i senga til hverandre , har opplevd selv dette når vi hadde en fuktig fest hjemme til oss og at dama og den ene venninna lå halvnakne / nakne oppe i senga sammen med meg. Ingen som ønsket seg en trekant btw , bare å få sovet godt. Hvis man ligger halvnakne i seng med to jenter, synes jeg det er akseptabelt å prøve seg på noe. Jeg synes igrunn det er å forvente. Hvis dama sier nei, så går man ikke lenger. Hvis dama er så full at hun er bevisstløs, så går man ikke lenger. Hvis hun heller ser ut til å like det, og ikke motsetter seg noe som helst, så er dette aksept og IKKE voldtekt. Anonymous poster hash: a6b1e...df3 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå