Per! Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ble Quick Cover nevnt eller vist under gårsdagens event? Skulle gjerne sett den sammen med G5'en. Uansett, blir nok min neste telefon! *Sikle* Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Veldig trist at de har flyttet volumtastene til siden, eneste grunnen til at jeg kjøpte LG G4 var pga. volumtastene var plassert på baksiden. Fullstendig enig. Jeg elsket G3 og G4 på grunn av dette. Hvorfor i all verden gå vekk i fra en slik briljant løsning? Der mistet LG min interesse. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Dette er LG G5 – kanskje den eneste toppmodellen med utskiftbart batteriPøh. Den er ikke alene. Lumia 950 og 950 XL har utskfitbare batterier. Og så er de bedre telefoner. Windows telefoner mangler en kjekk app som heter snapchat som nesten alle i dag bruker. Har Windows telefonene også andre moduler da? HiFi modulen f. eks?Hva har det med saken å gjøre? Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Dette er LG G5 – kanskje den eneste toppmodellen med utskiftbart batteriPøh. Den er ikke alene. Lumia 950 og 950 XL har utskfitbare batterier. Og så er de bedre telefoner. Windows telefoner mangler en kjekk app som heter snapchat som nesten alle i dag bruker. Har Windows telefonene også andre moduler da? HiFi modulen f. eks?Hva har det med saken å gjøre? At det er en modulær tlf. Noe 950 ikke er, annet at du kan skifte batteri. Skjønner ikke hvorfor du drar inn en urelevant tlf i diskusjonen om lg g5. Lenke til kommentar
GeirHH Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg snappet opp et sted at den lå på 700 USD og 920 CAD (canadiske dollar). Noen med tips om sannsynlig norsk pris isåfall? Litt dyrere enn Xperia Compact Z5? Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg snappet opp et sted at den lå på 700 USD og 920 CAD (canadiske dollar). Noen med tips om sannsynlig norsk pris isåfall? Litt dyrere enn Xperia Compact Z5? 700USD er som regel 7000 NOK, så vil tippe mellom 6500 og 7000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg