Niklasp Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Dette er LG G5 - kanskje den eneste toppmodellen med utskiftbart batteri Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 -135 grader bildevinkel, det mener jeg tilsvarer 18-20 mm brennvidde i fullformat. Heftig! -2 TB er så mye som microSD-standarden tillater. Dagens største minnekort er 1/10 av dette, men vi nærmer oss! -Har jeg oppfattet det riktig, at batteriet må tas av for å sette på moduler? Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 LG skal ha skryt for at de går for litt innovative og fiffige løsninger. 2 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Nei har du sett, der har vi jo G5'n kudos! Så for meg at den artikkelen ikke kom for i morgen. //Tage Endret 21. februar 2016 av Tage.T 1 Lenke til kommentar
Joffer Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 -135 grader bildevinkel, det mener jeg tilsvarer 18-20 mm brennvidde i fullformat. Heftig! -2 TB er så mye som microSD-standarden tillater. Dagens største minnekort er 1/10 av dette, men vi nærmer oss! -Har jeg oppfattet det riktig, at batteriet må tas av for å sette på moduler? Jeg så på The Verge sin hands on, og der var telefonen av når han byttet modul, og snakket om at LG sier at telefonen booter opp raskt. Samtidig så følger batteriet med ut når han tar av orginalbunnen og bytter med kamera/hifi modulen. Så min tolkning er "ja, mobilen er av/batteriet følger med ut og flyttes til ny modul". Her burde jo mobilen hatt et 500mAh innebygget batteri eller.no som kunne holde den i live mens man byttet.. men men.. kan ikke få alt på en gang. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Må si meg enig at det er litt merkelig at LG ikke har tenkt på en løsning som lar telefonen holde seg i livet når man bytter "moduler". Nå er vel de fleste modulene av den typen at man gjerne kjøper den typen som appellerer til seg selv mest og har den påmontert permanent, unntaket blir vel kameramodulen og akkurat den skulle man jo tro at det fort ville vært veldig relevant at man kunne byttet uten at telefonen dør i det man skal utføre bytte. Men alt i alt så er det vel neppe noe stort problem i all den tid telefonen starter opp såpass raskt osv.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Gamle Ericsson GH197 lot deg bytte batteri under samtale. Er vi helt sikre på at ikke LG har lagt inn mulighet for hot swop? Hot swap? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) De kaller det nye økosystemet LG Playground, hvor de blant annet skal by på LG CAM Plus (kameragrepet), LG Hi-Fi Plus (lydmodul), LG 360 VR (VR-briller), LG Rolling Bot (en rund robot) og LG Smart Controller (en dronekontroller). Ikke glem LG 360 CAM, 360-graders kameraet. To bakkameraer På baksiden av LG G5 har de stappet inn to kameraer - et vanlig kamera med 78 graders synsfelt, i tillegg til et vidvinkelkamera med 135-graders synsfelt. Det skal være omtrent 1,7 ganger så bredt som vanlige mobilkamerer, og 15 grader mer enn synsfeltet til våre egne øyne. Kult! Endelig en toppmodell som hører hjemme i 2016! Håper de har inkludert noen kule måter å få de til å samarbeide på. Og endelig en telefonprodusent som gir oss dedikerte knapper og hjul til å styre kameraet, selv om det er en sped start. Endret 21. februar 2016 av Simen1 Lenke til kommentar
TKongen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 -135 grader bildevinkel, det mener jeg tilsvarer 18-20 mm brennvidde i fullformat. Heftig! -2 TB er så mye som microSD-standarden tillater. Dagens største minnekort er 1/10 av dette, men vi nærmer oss! -Har jeg oppfattet det riktig, at batteriet må tas av for å sette på moduler? Ifølge Techspot så skal man med kameramodulen få 4000 mAh batteri. Om telefonen faktisk skrus av når du setter i ny modul vet jeg ikke, men ifølge dem så skal man hvertfall kunne bruke begge batteriene samtidig. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 må si telefonens design gror på meg. ser bedre ut nå Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Dette er LG G5 – kanskje den eneste toppmodellen med utskiftbart batteri Pøh. Den er ikke alene. Lumia 950 og 950 XL har utskfitbare batterier. Og så er de bedre telefoner. 1 Lenke til kommentar
neutral22 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hvor er volumknappen? Blir kanskje V10 som neste mobil da Lenke til kommentar
Pinny Dinny Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Dette er LG G5 – kanskje den eneste toppmodellen med utskiftbart batteri Pøh. Den er ikke alene. Lumia 950 og 950 XL har utskfitbare batterier. Og så er de bedre telefoner. Windows telefoner mangler en kjekk app som heter snapchat som nesten alle i dag bruker. Har Windows telefonene også andre moduler da? HiFi modulen f. eks? Lenke til kommentar
fjarle Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Volumknappene er flyttet til siden av telefonen. Det er ikke noen hot swap-funksjonalitet i forbindelse med modulbyttet, så telefonene skrur seg av underveis. Vi har prøvd dem, men sniktitt kommer i morgen på grunn av stappfull forside i kveld. Det er også riktig at kameragrepet har innebygget batteri. Jeg tror mange av de fremmøtte tenkte på Lumia 1020 da de tittet på akkurat den biten av utstillingsgulvet. En ting vi stusset litt på var at oppkobling av alle modulene ikke skjedde helt knirkefritt på de utstilte modellene. Det virket ikke å være automatisert. Vi må få litt informasjon fra LG før vi vet helt om dette er tidlig knirk, eller noe som skal være sånn. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Så storfornøyd med min G4 at min neste mobil 99% sikkert blir LG. Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Nei har du sett, der har vi jo G5'n kudos! Så for meg at den artikkelen ikke kom for i morgen. //Tage Kom skriverier allerede i 14 tiden da release var... Lenke til kommentar
EgTykjerDetErFlott Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Gamle Ericsson GH197 lot deg bytte batteri under samtale. Er vi helt sikre på at ikke LG har lagt inn mulighet for hot swop? Hot swap? Ja Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Og er derfor den eneste som er aktuell for meg. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Hvor er volumknappen? Blir kanskje V10 som neste mobil da den er på venstre side'? se bedre på bilde neste gang ? Lenke til kommentar
ShpongleSpingle Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Veldig trist at de har flyttet volumtastene til siden, eneste grunnen til at jeg kjøpte LG G4 var pga. volumtastene var plassert på baksiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg