MrLee Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 (endret) ok, jeg har endel strings jeg skulle ha allokert verdier til String 1 = "" string 2 = "" string 3 ="" ... osv. er det mulig å få dem på samme linje? slik at jeg ikke har en forbanna lang kolonne med strenger som skal allokeres nedover? det må da være mulig, men nå har jeg lett meg gal i boka for å finne det Endret 19. november 2003 av MrLee Lenke til kommentar
Paull Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Dim kjell As String Dim nils As String kjell = nils = "" Lenke til kommentar
exchange Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 (endret) Dim kjell, nils As String : kjell = "ja" : nils = "nei" : kjell = nils Console.WriteLine(kjell Is nils) (gir True) Du kan skrive så lange linjer du bare vil med (statment whitespace colon whitespace) Endret 30. november 2003 av exchange Lenke til kommentar
exchange Skrevet 30. november 2003 Del Skrevet 30. november 2003 og hvorfor får vi kjell is nils ( ->true) data typen string maper til system.string klassen som er en referanse type Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 5. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2003 takker og bukker.... egentlig var den "" verdien bare ett eksempel, da alle vil ha forskjellig verdi, men dere løste problemet uansett takker... jeg kunne banne på at jeg hadde prøvd kolon selv da...mulig det er whitespace forran kolon jeg ikke hadde...hmm... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2003 skummelt...foreleseren vår i VB .NET ...3år bachelor's studie i Informasjonsteknologi visste ikke hvordan man separer kommandoer slik... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå