Novec Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 Sharky Extreme har sett på Sapphire sin versjon av dagens kanskje beste grafikkløsning (noe vi snart vil se på selv), ATi Radeon 9800XT: Sapphire has been one of the most popular and trusted brand names for ATI-based video cards, and their Radeon 9800XT model is another great addition to the line. The Sapphire Radeon 9800XT 256-MB provides the top-end performance we expect from the ATI R360 core, exhibits excellent image quality, and also includes a killer game bundle. By supplying a great mix of performance, features and bundled software, and even given the premium price, the Sapphire Radeon 9800XT is a great option for the hardcore enthusiast. Les testen her Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. blir spennende! Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. Du har noe å glede deg til, tro meg. Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. Du har noe å glede deg til, tro meg. hva kjørte du 3dkortet på når du fikk den 3dmark scoren du har i sig? Lenke til kommentar
BenSin Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. Du har noe å glede deg til, tro meg. hva kjørte du 3dkortet på når du fikk den 3dmark scoren du har i sig? Dette er den første testen jeg har gjort på kortet, har rett og slett ikke hatt tid til å teste så mye mer. Jeg kjørte det på 479/385 helt uten problemer. Kommer med større hastigheter til helgen, så blir det peltier om en uke ca., sammen med ny ram som gjør at jeg kan komme lenger med CPU. Lenke til kommentar
dp Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Skal på posten i dag å hente et Hercules 9800 XT, spennende å se hva det er godt for. Du har noe å glede deg til, tro meg. hva kjørte du 3dkortet på når du fikk den 3dmark scoren du har i sig? Dette er den første testen jeg har gjort på kortet, har rett og slett ikke hatt tid til å teste så mye mer. Jeg kjørte det på 479/385 helt uten problemer. Kommer med større hastigheter til helgen, så blir det peltier om en uke ca., sammen med ny ram som gjør at jeg kan komme lenger med CPU. får mine ocz 3700 gold brikker idag, legger ut resultater når jeg har testet litt. Lenke til kommentar
Kremsprut Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Det blir kult da. Får håpe at testen blir bra *grin* Lenke til kommentar
stoolman Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 Xt kortene er meget raske, fikk et selv i forrige uke, noe som resulterte i et hopp på 800 poeng i 3dmark03, sammenlignet med 9800pro. Rundet endelig 7000 poeng! :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå