Fredrik N. Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 venter på sommern Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Flott utsnitt og komp, men jeg er litt inne på en beskjæring på Ca. 1 cm nede for å fjerne element paralelt med nedre ramme ute til høyre slik at det lyse elementet skjæres av nedre ramme hvilket vil gi et roligere og renere utttrykk nede i hjørnet. Scroll ned, dekk til og se hva DU synes. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg nyter vinteren mens jeg venter... Nydelig ventebilde! Flotte farger! Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er slett ingen ting å utsette på utsikten fra denne plattingen, men det er sikkert mye mer hyggelig å sitte her når det er godt og varmt ute Meget fint og severdig. Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Takk for kommentarer, Helene, Rolf og Roar! Ja, jeg tror jeg forstår hva du mener, Roar, og har lagt til en ny versjon. Veldig mye en sånn liten bagatell har å si. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Thor'en Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Et nydelig bilde..... og enda bedre ble det etter beskjæring. Flott. Mvh Thor Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Flott vinterlandskapsbilde , flott komponert og med en fin fargepalett og et fint lys . Mvh Alec Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Et flott landskapsbilde Fredrik og snart er sommeren her Nydeligt vinter vær på Andøya idag M v h Leif Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Fint landskaps- og kystbilde. Vet ikke helt hva det er denne plattingen i forgrunn, men det spiller for øvrig ingen rolle idet den med og fyller ut helheten i bildet. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Bekir Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Flott bilde Fredrik Mvh Bekir Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Takk til Bekir, Ragnar, Leif, Alec og Thor også! mvh Fredrik Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Du burde antagelig tatt litt mer for å unngå element ut i nedre høyre hjørnet. Jeg burde kanskje nevnt første gang at du burde vært obs på akkurat det. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 Du har sikkert rett Roar! Men tar ikke en omgang til med dette bildet nå, jeg får heller ha ditt gode råd i bakhue til neste gang jeg skal vise det fram. mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg