Sheldon C Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kjørecomputeren viser nåværende forbruk og gjennomsnittlig forbruk siste ? Km. Forbruket vises fortløpende når jeg kjører men gjennomsnittlig forbruk har stått konstant på 5,3 l/100 km de siste månedene. Enten kjører jeg ekstremt stabilt eller så er det en bug i computeren. Noen som vet om man kan resette computeren eller en annen måte fixe dette (uten at det koster penger)? Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Den knappen du bruker for å switche mellom de forskjellige verdiene i kjørecomputeren kan holdes inne, da resettes de. Evt så kan du dra opp instruksjonsboka di, der står det mye nyttig Endret 21. februar 2016 av Simkin 4 Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Foretrekker at andre leser instruksjonsboka for meg og kommer opp med en løsning ☺ Skal prøve tipset ditt....og hvis det ikke funker så får jeg krype til korset og åpne den hersens manualel.. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Kjørecomputeren viser (snip) gjennomsnittlig forbruk siste ? Km. Ja, siste x km fra siste reset. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Manualen min forblir uåpnet, tipset fra Simkin ordnet biffen. Nyttig info fra mobile999. Takker begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå