FB.605365563 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Heisann. Jeg har laget en ny cover, som ligger her: Hva synes dere? Tenkte på å legge på et vokal-spor til, som går lysere hele veien. 1 Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Heisann. Jeg har laget en ny cover, som ligger her: Hva synes dere? Tenkte på å legge på et vokal-spor til, som går lysere hele veien. Er det her tull? Lenke til kommentar
FB.605365563 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Heisann. Jeg har laget en ny cover, som ligger her: Hva synes dere? Tenkte på å legge på et vokal-spor til, som går lysere hele veien. Er det her tull? Nei. Lenke til kommentar
minigrill Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Da var det ikke så veldig bra. Greit spilt, men ikke noe mer enn det. Lenke til kommentar
FB.605365563 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Da var det ikke så veldig bra. Greit spilt, men ikke noe mer enn det. OK. Ja det ble ganske alternativt til originalen, men jeg tror det kan bli litt mer "salgbart" hvis jeg får lagt inn et vokalspor til som er litt lysere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 du burde øve mye mer på gitar og vokal. og faktisk mixe det litt Lenke til kommentar
FB.605365563 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 du burde øve mye mer på gitar og vokal. og faktisk mixe det litt Det er to spor der nå der da, gitar og vokal. Jeg tenkte på å legge til et vokalspor til, som går lysere og tror mye er gjort der. Hva er det med vokal og gitar som peker seg mest ut i negativ retning? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 at du ikke har helt taket enda på spille å synge, du burde øve. det hjelper ikke og legge på oktaven. du har nok noe der med mer øving. slurvete takt, rytme (få deg metronom å øv med den) Di på kassegitar høres skjeldent bra ut, ihvertfall alene. prøv å bruk en mikrofon. EQ, kompressjon og klang. Lenke til kommentar
FB.605365563 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 at du ikke har helt taket enda på spille å synge, du burde øve. det hjelper ikke og legge på oktaven. du har nok noe der med mer øving. slurvete takt, rytme (få deg metronom å øv med den) Di på kassegitar høres skjeldent bra ut, ihvertfall alene. prøv å bruk en mikrofon. EQ, kompressjon og klang. OK, med DI regner jeg du mener mikrofonen som er bygd inn i gitaren. Jeg komper til et liveopptak av sangen, og jeg synes det hørtes bra ut da jeg spilte gitaren langs med den.. Men jeg får legge ved et BPM spor da for å høre etter om jeg er enig i det du sier der. Lenke til kommentar
FB.605365563 Skrevet 23. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2016 Har lastet opp en ny versjon som har koring i refrenget: Jeg la også på et clicktrack på 93 BPM, og det høres ut som jeg holder rytmen greit.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå