Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei, da har interessen falt for politi yrket og tenkte meg å søke men det er et lite problem, jeg fyller opp alle kravene om plettfri vandel, førerkort klasse B, fysisk form og alt annet, problemet er at jeg har 2.5 i hovedmål norsk skriftlig, da det jeg lurer på er om det er vits og søke hvis jeg ikke har 3 i norsk snitt men fyller opp alle andre kravene, jeg jobber per dags dato som Ordenvakt, jeg har ikke vert inne i Forsvaret grunnet sikkerhetsklarering (Russisk/Norsk statsborgerskap) det jeg lurer på er det noe muligheter for meg i politihøgskolen eller er det ikke vits? Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Om du snakker russisk er jo det sikkert veldig positivt. Det er jo bare å søke! Går det ikke, så tar du opp norsken og søker igjen om et år. Nytt av året er at om du klarer de fysiske testene ett år, slipper du å gå gjennom de på nytt året etter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9813241234 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Om du snakker russisk er jo det sikkert veldig positivt. Det er jo bare å søke! Går det ikke, så tar du opp norsken og søker igjen om et år. Nytt av året er at om du klarer de fysiske testene ett år, slipper du å gå gjennom de på nytt året etter. Ja snakker Flytende Russisk, trur jeg tar sjansen og søker ikke noe og tape allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå