biker91 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Hei; jeg ble kontaktet av en ukjent numme som vil at jeg skal tenke så mye så mulig!! Det er ei som snakker og driver med flørting i tilleg sier vi kan måte der og her !!! Veldig merkeleg Jeg vil vite hvem står back samtalen, hvordan er det mulig å avslø slike ting? Jeg tror det er medelevene mine som tuller men ikke helt sikkert? Trengte hjelp om det er mulig Takk Endret 21. februar 2016 av kan du svare det jeg spor Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Går ikke. Da må du ha en rettskjennelse som du garantert ikke vil få så sant du ikke anmelder forholdet og det blir tatt videre av politiet, noe som heller ikke vil skje Lenke til kommentar
biker91 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Nei::: jeg vil ikke si fra til politiet fordi det er ikke samtale som truer meg det er bare noen tullete jeg vil finne ut, om det er mulig Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Nummeret er ikke skjult i telefonnettet, det blir skjult kun for mottageren. Infoen ligger på servere. Du kan bryte deg inn på serverne på en eller annen måte og få ut infoen om hvem som ringer på den måten. Du kan anmelde det å få en rettskjennelse så teleselskapet må gi ut infoen om hvem som ringer, da må det anmeldes til politiet og være en såppas stor trussel mot deg at de tar saken videre til det steget. Det er i praksis umulig hvis du ikke er flink til å bryte deg inn på datamaskiner, eventuellt betaler en person for å gjøre det for deg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå