Espen Jansen Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Nye Hitman ser tilbake til seriens storhetstid.SNIKTITT: Ut med det nye, inn med det gamle Lenke til kommentar
G Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 .. å finne de mange forskjellige måtene å kverke målet på, bidrar til økt spillglede. Sier dette noe om din natur? Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Veldig trist at storspill også begynner å bli delt opp i "episoder" nå. Jeg misliker serier både på TV/nett og i spill. Er man først inne i et univers, så foretrekker jeg å gjøre meg ferdig med dette universet før jeg begir meg over på neste. Når opplevelsen blir stykket opp bruddvis over lang tid, så må man bruke en del tid på å huske og gjøre seg kjent med universet igjen. 3 Lenke til kommentar
kodama Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Betaen føles allerede som Blood Money, og det er absolutt en god ting. Jeg håper bare de fikser to ting jeg irriterte meg over: Bedre optimisering for NPCs(over 20fps drop når jeg er midt i klynga). Og bedre scripting av hendelser i oppdragene. Litt kjipt at man må være på et bestemt sted i oppdraget før målet i det hele tatt beveger seg. Lenke til kommentar
BizzyX78 Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Veldig trist at storspill også begynner å bli delt opp i "episoder" nå. Jeg misliker serier både på TV/nett og i spill. Er man først inne i et univers, så foretrekker jeg å gjøre meg ferdig med dette universet før jeg begir meg over på neste. Når opplevelsen blir stykket opp bruddvis over lang tid, så må man bruke en del tid på å huske og gjøre seg kjent med universet igjen. Jeg for min del har ikke noe i mot TV-serier..., men er forsåvidt enig med deg når det kommer til spill. "Tale of Monkey Island" er et godt eksempel på at Episode-baserte spill ikke er veien å gå. Men som i de fleste andre tilfeller så finnes der unntak..., som f.eks. "The Walking Dead" eller "Life is strange". På den annen side så forstår jeg godt hvorfor selskaper velger å gå denne veien. Det er ikke akkurat billig å lage spill. Det er en ting å starte et helt nytt spill-konsept basert på Episoder. På den måten kan de gi folk en liten smakebit av hva dette nye går ut på. Fordi det er veldig surt å legge store summer i et spill-prosjekt når tilbake meldingene er heller dårlige. I så måte så kan spill-prosjektet skrapes og de kan finne på noe nytt, uten at det har kostet dem en formue. Det som jeg hater er når dem begynner med Episode-basert spill utvikling midt i en vel etablert spill-serie. Har i lengre tid nå hørt at Blizzard snuser på tanken om "WarCraft 4". Kommer de med noe Episode-baserte greier så kommer det til å tilte for meg. Det var gale nok når "Diablo 3" went completely Disney. *Sukk* Lenke til kommentar
Espen Jansen Skrevet 22. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2016 .. å finne de mange forskjellige måtene å kverke målet på, bidrar til økt spillglede. Sier dette noe om din natur? Ja, helt klart. Greit at ting er litt bortgjemt, men bør ikke være for mye av det gode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå