TST Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 En uslepen diamant - slik bør True Crime: Streets of L.A. kort kunne beskrives. Som en slags krysning mellom de populære voldsspillene Grand Theft Auto og politispillene Police Quest, stikker det seg utvilsomt ut fra resten av det som er tilgjengelig på markedet. http://www.gamer.no/art.php?artikkelid=3824 Lenke til kommentar
wise Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 En liten rettelse: N.E.R.D / Neptunes er ikke fra vestkysten, de er fra Virginia. Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 19. november 2003 Del Skrevet 19. november 2003 En liten rettelse: N.E.R.D / Neptunes er ikke fra vestkysten, de er fra Virginia. Min rap-kunnskap er heller begrenset :-) Jeg nevnte det fordi spillet proklamerer dem og mange andre som "westside"-rappere, rett og slett. Lenke til kommentar
ahrue Skrevet 20. november 2003 Del Skrevet 20. november 2003 (endret) Da fjerner vi korreksjonene. Endret 20. november 2003 av ahrue Lenke til kommentar
TST Skrevet 20. november 2003 Forfatter Del Skrevet 20. november 2003 Tok meg bare tid til å lese ingressen og sjekke karakteren, men kom over en uheldig feil i førstnevnte del; "kryssning". Den er relativt stygg :\ Rask med korrekturen? I tillegg i samme ingress, "voldspillene" - mot "voldsspillene" som er korrekt. Takk for rettelsene, det er nå fikset. Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 21. november 2003 Del Skrevet 21. november 2003 (endret) Never mind Endret 21. november 2003 av Solid Snake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg