Larsen97 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) (Også skrevet på Spill.no) Hei, meg og en kompis har skaffet oss PS4 for ikke så veldig lenge siden, og har tenkt å kjøre i gang Battlefield-klanen vår. (eller "platoon" i Battlefield-språk) Klan-logo generert via Battlelog. OBS! Vi prøver ikke å etterligne Forsvaret. Vi har som mål å samle norske spillere i Battlefield: Hardline, og senere Battlefield 5. Vi er veldig interesserte i å spille i full tropp med flere spillere, vi bruker selvsagt mikrofon også. Vi har to venner som skal skaffe seg BFH i senere tid, så det er ofte folk å spille med. Vi er alle over 18. Hvis du vil bli med i party chat, legg til Larsen--97 på PSN. Jeg har også tenkt å leie en server i mars, siden det kommer flere alternativer for å "fine-tune" serveren. Det blir da klan-serveren vår. Trykk her for lenke til klan-siden vår, og navnet mitt på PSN er som sagt "Larsen--97", uten hermetegn. Endret 21. februar 2016 av Larsen97 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Jeg spiller Hardline på PS4 Jeg er kanskje interessert i å joine Er 24år gammel og har spilt siden spillet ble utgitt. edit: Hvilken mode blir det fokusert på? Conquest, Heist eller Rescue, eller er ikke det bestemt enda? Endret 21. februar 2016 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Larsen97 Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Gamemode er ikke bestemt enda, siden jeg og kompisen min er ganske nye . Vi er veldig glad i Hotwire, så vi spiller det ganske ofte. Conquest er i hvert fall en favoritt hos meg, men en kan spille hva som helst for min del . Serveren blir i så fall mixed tenker jeg, med spesifikke regler for Hotwire når det blir mulig, i neste patch. Bare å legge meg til så kan vi game! Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Ja legger deg til men er ikke hjemme jeg er på ferie, men legger deg til når jeg kommer hjem. Det er en egen Hardline tråd her på forumet https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1586474&page=27 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå