Kronidioten Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Hei! Jeg har fått et veldig irriterende problem med pc'en min i det siste. Jeg kan sitte i ett par-tre timer på den før nettet plutselig bestemmer seg for å slå seg vrang. Feilsøker og får opp en feilmelding som ligner noe på dette: Flere nettverksprotokoller mangler på denne datamaskinen. Slår jeg av/på igjen pc'en så funker det i noen timer til. Veldig frustrerende når jeg sitter i en League of Legends match og plutselig mister alt som heter internett... Hjelp! Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 21. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2016 Ingen? Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Istedet for å bruke tid og krefter på bumping kan du heller bruke tid på å beskrive feil og feilmelding. Du har vært omkring på forumet så lenge nå at du må forventes å kunne beskrive problemet på en ordentlig måte. Lenke til kommentar
Uffda Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Det er en suspekt feilmedling som ikkje gjer noe logisk respons. Høres nesten ut som du har gjort noe 'rart' med maskina. Ta først en system gjenoppretting - sett den tilbake så langt som mulig. Dernest, tar du en bios oppdatering...og ser korleis det går. Kan være en windows update som erstatter nettverks driveren din, eller det kan være at nettverkskortet tar dagen snart. Lenke til kommentar
Sonic1 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Fikk det samme problemet etter at jeg oppdaterte fra Windows 7 til Windows 10, måtte legge inn Windows 7 igjen. Lenke til kommentar
Djn Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Jeg får den samme feilmeldingen når jeg feilsøker her, men det er ingenting åpenlyst som mangler, og alt ser ut til å virke. Det er altså mulig at den feilmeldingen ikke har noe med problemene dine å gjøre. Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Om det er oppgraderin til win 10 så er det vel ikke helt usansynlig at det kan ha blitt noe kluss med drivere elns. Lenke til kommentar
Kronidioten Skrevet 24. februar 2016 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2016 Hmm, hadde faktisk akkurat oppgradert til Windows 10 da dette problemet kom. Så dere har nok rett i at det muligens har blitt noe kluss i forbindelse med oppgraderingen. Har dog ikke fått feilen på noen dager nå så jeg satser på at det har ordnet seg selv med en oppdatering eller noe. Takker for hjelp uansett! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå