AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg leste nettopp en tråd på nettet, der folk skriver om avvisninger. I tråden hevdes det at menn blir oftere avvist enn kvinner. Jeg vet ikke om de regner avvisningene etter siste forhold , eller hele livet når de tenker avvisninger... går du rundt å teller på antall avvisninger.... ? Jeg har som nevnt blitt avvist mange ganger før. Datet veldig mange... Men tror ikke at jeg skal gi meg av den årsak. For jeg har opplevd å blitt kjempe-forelsket mange ganger også, og gleder som varte en stund, selv om det ikke varte evig. Anonymous poster hash: e515b...cd4 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Tror de færreste har kontroll på dette. 1 Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Tror de færreste har kontroll på dette. Jeg har faktisk null kontroll dersom jeg skal for eksempel telle antall dater hele livet... Det jeg har kontroll over er at jeg datet en mann to ganger før jeg møtte min første kjæreste (min første kjæreste var min første sexopplevelse , og da var jeg tenåring. Vi var sammen i mange mange mange år... Fra jeg ble singel som 35 åring, så har jeg mistet helt kontrollen. Eneste jeg har kontroll på er at etter at jeg ble totaldumpet for en og en halv måned siden så har jeg ikke datet forløbig . Haha, så dermed ingen avvisninger dersom man skal regne det sånn haha. Ja, godt at det fins flere som ikke har kontroll på hvor mange avvisninger man har fått gjennom hele livet hehe. Men skit la gå... Når jeg begynner å date igjen skal jeg ikke telle avvisningene. Jeg bare lever dag for dag, og ser hva som hender. Her ser dere folk telle antall avvisninger , og hvor mange ganger de selv har avvist noen : hehe... litt dumt å telle sånn egentlig: https://sukker.no/dating-forum/323573-Om+dater+og+avvisning..html Står litt fakta om avvisninger her... : http://www.webpsykologen.no/artikler/avvisning-redd-for-ensomhet/ Endret 21. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
*F* Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Spørs jo litt hva man teller som avvisning da. Avvisning på faktiske dater? Det har jeg tilgode å oppleve, men var jo ei som slettet meg fra tinder, det er jo en avvisning, og ikke minst, alle som sveipet meg bort som jeg ikke vet om Lenke til kommentar
heartlife Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 (endret) Spørs jo litt hva man teller som avvisning da. Avvisning på faktiske dater? Det har jeg tilgode å oppleve, men var jo ei som slettet meg fra tinder, det er jo en avvisning, og ikke minst, alle som sveipet meg bort som jeg ikke vet om ja, det er vel en årsak til at mange er single. Enten er man single fordi man har avvist noen selv, eller så er man singel fordi man har blitt avvist. . Eller så er man single fordi man har blitt enig i om at det ikke funket - og da går avvisningen begge veier. Så det er vel en årsak til at folk er single. Endret 21. februar 2016 av heartlife Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå