Carpetbomber Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 (endret) Om to år til blir jeg sendt inn til militæret... Har møte med en psykolog på skolen av og til. En dag så fikk han rapporten fra den intelligens-testen jeg tok. Alt tydet på at intelligensen min var normal, men konsentrasjonen var ikke helt på topp... På skolen i videregående så fucker jeg mange ganger opp i gymnastikken. Når vi holder f.eks på med ballspill som f.eks håndball så går alt til helvete med en gang jeg prøver å spille. Reglene blir fort glemt. Hvordan faen skal jeg klare meg i hverdagen? (Haha)... Hva burde jeg gjøre? Koordinering er et stort problem for meg.. Endret 20. februar 2016 av Carpetbomber Lenke til kommentar
Visum Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Du har ingen ting å frykte fordi du blir ikke innkalt til førstegangstjenesten. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Du har ingen ting å frykte fordi du blir ikke innkalt til førstegangstjenesten. Så du det du mener er at Vernepliktsverket har full kontroll på hvordan TS opptrer i gymnastikktimene? Om du blir innkalt til førstegangstjenesten, så vil du alltid kunne finne noe som passer deg perfekt. 1 Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 21. februar 2016 Del Skrevet 21. februar 2016 Jeg ble innkalt, og det viste seg at jeg hadde for dårlig syn uten briller til å¨skyte. Etter det dro jeg til Artilleriet og fikk skyte omtent det de hadde å¨tilby. De hadde ikke kontroll på sitt eget innrykk engang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå