Gå til innhold

PRISgaranti?


Anbefalte innlegg

hei dere,jeg poster dette her pga. her er jo dere!

 

elkjøp har jo prisgaranti og jeg skal snart handle meg en e700. Jeg ser på mamoz.no , at den der koster 3700; ca, og på elkjøp 4499; uten abb. begge steder.

 

hvordan går jeg fram ang. denne prisgarantien? kjøper jeg hos elkjøp? og får betalt mellomlegget av de,når jeg viser utskift fra mamoz`s sine prislister?

 

spør først,så jeg ikke går på en bommert!

Endret av jmmk
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hei dere,jeg poster dette her pga. her er jo dere!

 

elkjøp har jo prisgaranti og jeg skal snart handle meg en e700. Jeg ser på mamoz.no , at den der koster 3700; ca, og på elkjøp 4499; uten abb. begge steder.

 

hvordan går jeg fram ang. denne prisgarantien? kjøper jeg hos elkjøp? og får betalt mellomlegget av de,når jeg viser utskift fra mamoz`s sine prislister?

 

spør først,så jeg ikke går på en bommert!

nei...

det er nok bare lefdal som har slik 150% prisgaranti...

på elkjøp har de 30 dager åpent kjøp slik at du kan bytte/levere tilbake varen og få pengene tilbake (den kan være brukt)

på lefdal går det å kjøpe et produkt og hvis de har det billigere på en BUTIKK så kan du bevise dette og få 150% av prisforskjellen tilbake.. dette gjelder også i 30 dager... (dvs. at hvis varen koster 1000 kr på lefdal og 900 på expert så får du 150 kr tilbake!)

hvis du bor i trondheim kan du faktisk bruke mamoz, siden de har en butikk her... men ellers kan du ikke gjøre det :shrug:

Lenke til kommentar
hei dere,jeg poster dette her pga. her er jo dere!

 

elkjøp har jo prisgaranti og jeg skal snart handle meg en e700. Jeg ser på mamoz.no , at den der koster 3700; ca, og på elkjøp 4499; uten abb. begge steder.

 

hvordan går jeg fram ang. denne prisgarantien? kjøper jeg hos elkjøp? og får betalt mellomlegget av de,når jeg viser utskift fra mamoz`s sine prislister?

 

spør først,så jeg ikke går på en bommert!

nei...

det er nok bare lefdal som har slik 150% prisgaranti...

på elkjøp har de 30 dager åpent kjøp slik at du kan bytte/levere tilbake varen og få pengene tilbake (den kan være brukt)

remerser: hmm, joda... Elkjøp har prisgaranti de... men den er 100% og ikke 150% som lefdal har..

 

jmmk: Prisgarantien skal gjelde for internett også... men det er da den totale summen, inkl frakt, og de må selvfølgelig ha varen på internett...

 

jeg råder deg likevel til å spørre på elkjøp så de kan bekrefte det..

Lenke til kommentar

tja, hva legger du i lang?? så lenge det er mulig å handle der uten å ta ut feriedager er det vel lokalt. Men er jo opp til butikkene å bestemme hva de vil gjøre med prisgarantien sin.

 

men til et anna spørsmål, har elkjøp prisgaranti lengre??

 

står ikke noe på nettsia, og heller ikke i siste blekka som kom i posten.

Lenke til kommentar

Har også hørt at Elkjøp sin prisgaranti gjelder lokalt. Men hva som defineres som lokalt vet jeg ikke. Det er vel bare til å høre med en Elkjøp-butikk og teste dem litt ut.

 

Lefdal sin 150% prisgaranti gjelder derimot i hele landet. Om det er kontra Elkjøp, Spaceworld, Expert eller en nettbutikk spiller ingen rolle bare du kan dokumentere forskjellen. På B-varer gjelder imidlertidig ikke garantien hos Lefdal.

Lenke til kommentar
Har også hørt at Elkjøp sin prisgaranti gjelder lokalt. Men hva som defineres som lokalt vet jeg ikke. Det er vel bare til å høre med en Elkjøp-butikk og teste dem litt ut.

 

Lefdal sin 150% prisgaranti gjelder derimot i hele landet. Om det er kontra Elkjøp, Spaceworld, Expert eller en nettbutikk spiller ingen rolle bare du kan dokumentere forskjellen. På B-varer gjelder imidlertidig ikke garantien hos Lefdal.

Sist jeg brukte prisgarantien på Lefdal i Trondheim hadde jeg en annonse 1000kr billigere fra Papyrus (i Oslo) i hånda. Ikkeno problem, så jeg fikk 1500 tilbake.

Butikken kan ikke være nettbutikk (det må være et utsalgssted ett eller annet sted i Norge). Hvordan reglene er hos Elkjøp vet jeg ikke.

Lenke til kommentar

Tull! Lefdal sin pris garanti gjelder også nettbutikk. Har spurt både på Alna og Strømmen. Og de har bekreftet dette. Pass bare på at frakt og mva er med. Slutt å tull mer med dette, for det er fakta. Alle de som sier feil forvirrer, noe jeg ble til å begynne med. Skal bruke det på E700. Har fått den nå, så har 30dager på meg. *grin*

Lenke til kommentar

heisann..

jobber på elkjøp selv..

Vi har prisgaranti,..

jeg trodde også at det ikke gjaldt nettbutikker frem til par mnd siden..

men etter å ha snakket med butikksjefen min så fikk jeg vite at prisgarantien også gjelder nettbutikker..

det er bare å ta med seg beviset, utprint fra nettet og så er det i boks..

Det er altså ikke bare lokalt!

 

Når det Leftdal så er jeg mer usikker der, bortsett fra at de har 150% garantien..

En annen ting...Leftad og Elkjøp er samme butikk under to forskjellige navn..

samme eiere å hele pakka;)..

Samme hovedlaget i Gjenkjøpping til og med:)

:p:

Lenke til kommentar
Tull! Lefdal sin pris garanti gjelder også nettbutikk. Har spurt både på Alna og Strømmen. Og de har bekreftet dette. Pass bare på at frakt og mva er med. Slutt å tull mer med dette, for det er fakta. Alle de som sier feil forvirrer, noe jeg ble til å begynne med. Skal bruke det på E700. Har fått den nå, så har 30dager på meg. *grin*

OK, men da jeg spurte butikksjefen på Lefdal i Trondheim sa han det kun gjaldt i nettbutikker som OGSÅ har vanlig butikk/utsalgssted et eller annet sted i Norge.

Lenke til kommentar

Når jeg var inne på elkjøp i dag og spurte om prisgarantien, så sa de følgende:

prisgarantien gjelder på alle butikker i "nærmiljøet"

den gjelder på enttbutikker som har butikk. men da gjelder butikk prisen og ikke nett prisen.

han sa videre at vis du fant det billigere, var det bare å komme inn, vise en annonse eller lignende og så får tilbake mellom legget.

 

slimer:

vis det du sier stemmer, hvorfor sier han i elkjøp butikken som ligger der jeg bor, at det IKKE gjelder nettbutikker?

Vis du er sikker i din sak, hva kan jeg gjøre for å bevise at det er garanti på nettbutikker og?

 

denne mailen fikk jeg fra elkjøp kundeservice.

Angående prisgaranti.

"Elkjøp garanterer deg lave priser. Skulle du få kjøpt et produkt billigere hos en lokal butikk-konkurrent, innen 30 dager etter mottaksdatoen, vil vi betale deg hele prisdifferansen tilbake. Produktet skal være av samme merke og med tilsvarende spesifikasjoner. Husk å ta med kvittering."

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...