Nobofbutter Skrevet 20. februar 2016 Del Skrevet 20. februar 2016 Hei, Oppgavelinjen og desktopen på maskinen min er vekke når jeg logger på. Maskinen starter helt OK og jeg får logget på som normalt. Men når jeg logger inn får jeg en svart skjerm. Startknappen blinker tidvis nede i venstre hjørne. Men lar seg ikke klikke på. Nytter heller ikke bruke Windows knappen. Musepeker virker dog. Etter en liten stund kommer en pop up om at winzip må oppdateres. Den feiler når jeg prøver å kjøre den. Men om jeg klikker hjelp starter den opp chrome som fungerer fint. Får bare ikke brukt resten av pcen. Lenke til kommentar
Sushifire Skrevet 22. februar 2016 Del Skrevet 22. februar 2016 Har du prøvd å avinstallere Winzip? Lenke til kommentar
Khrathrox Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 trykk og hold Windows knappen + R, og skriv explorer.exe. Dette skal starte Windows Shell tjenesten. Lenke til kommentar
Nobofbutter Skrevet 19. mars 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2016 Hei, takk for tips. Endte med å formatere disk og installere Windows på nytt. Bruker mistet filene sine, men pcen fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå