Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan skal en kvinnes underliv, bryster og kropp se ut for at du skal ville ha henne?

heartlife

Anbefalte innlegg

Er åpen og spør rett ut av ren nyskjerrighet ;) Jeg lurer på om menn kan svare på det. Jeg har blitt dumpet mange ganger, og ønsker faktisk å vite litt før jeg beveger meg ut igjen på date en gang. Jeg må innrømme at jeg er usikker på om kroppen min er bra nok.... huffameg.... for jeg har jo født barn.... 

Hvordan vil dere at en kvinnes underliv , bryster og kropp skal se ut? 

Vil dere dumpe henne for visse årsaker sexuellt, nevn disse? 

jeg er interessert å vite, for jeg begynner jo å tro at det er noe med meg sexuellt som kan gjøre at menn først blir så VELDIG forelsket i meg, for så etter å ha hatt sex med meg så blir jeg dumpet etterhvert? ;)

Endret av heartlife
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personligheten din er mye viktigere enn det du nevner...

Takk, den kommentaren behøvde jeg ;) Jeg vet ikke om det er underlivet mitt eller noe med kroppen min som gjør at menn dumper meg ;) Men jeg begynner jo å tenke tanken.... 

Jeg mener selv at ansiktet mitt ser helt bra ut for å være så gammel som jeg er ;) . Jeg datet en del fra nettet før, og de sa at jeg var desidert i toppsiktet utseendemessig, og blant de beste kvinnene i alder 30-40 år, av de på nettdatingen. Men når jeg har hatt sex med noen så dumper de meg... derfor tenker jeg nå på det sexuelle.... Men jeg mener at selv om jeg ikke har de mest faste bryster, så mener jeg at kroppen er bra nok... Ser ingenting galt i utseende på underlivet mitt heller.... selv om jeg har født to barn ;) . Nå høres jeg ganske usikker ut, men faktisk så tenker jeg jo på dette i forbindelse med det å gå videre å ha sex med noen igjen.... 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Mulig du går etter feil type menn, er nok av de som gjør alt for å få seg noe,også går de lei og vil ha noe nytt..

Hva med å prøve noen som ikke går etter utseende (ref kommentar om toppsjiktet), kanskje du gjør det selv? Går etter utseende på mannen og ikke hvordan han faktisk er å være med?

Jeg har aldri lagt noe vekt på det du nevner, personlighet og at vi passer sammen er absolutt det viktigste.

Hjelper ikke med modellkropp, hvis du er stokk dum eller ubrukelig å leve med.

Endret av Actibus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mulig du går etter feil type menn, er nok av de som gjør alt for å få seg noe,også går de lei og vil ha noe nytt..

Jeg har aldri lagt noe vekt på det du nevner, personlighet og at vi passer sammen er absolutt det viktigste.

Det kan jo være typene jeg treffer, for de har sagt mye dumt: en av dem sa at han visste at ALLE damer likte han. Han hadde dumpet dame etter dame hele livet sitt... og han hadde alltid vært populær.... 

En annen sa at han visste at han var godt likt av alle damer også... og han endte opp med en dame som var kjempefeit.... og folk sa til meg: ble du virkelig dumpet av han der, for den damen han valgte er jo langt fra så pen som du..... jaja... jeg forsto ingenting.

Og han siste typen min... han hadde sex med meg ganske mye og sa at jeg var den beste sex han hadde hatt, men jeg tar han ikke på ordene for han dumpet meg :(

Jepp, menn får akseptere meg som den jeg er ... De får akseptere at jeg har født barn!. Men jeg er en flott person innvendig og det er det viktigste ;)

Godt å lese at mange menn ser ikke kroppen og kvinnens underliv som det store valg når det gjelder kvinner. 

Jeg nærmer meg 40 år.. og ser ganske ung ut, sier de fleste.  Men mulig de menn jeg treffer som er så gammel og singel, er singel av en årsak.. altså at de ikke er helt stabile partnere. Når jeg treffer en tiltrekkende veldig fin mann i den alderen så kan jo det være en årsak til det i seg selv at han er singel. 

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

Hva med å prøve noen som ikke går etter utseende (ref kommentar om toppsjiktet), kanskje du gjør det selv? Går etter utseende på mannen og ikke hvordan han faktisk er å være med?

Jepp jeg har som oftest valgt de peneste mest tiltrekkende mennene når jeg skulle date noen. Har hatt så mye tilbud på nettet og ellers at jeg vet at mange vil date meg, men.... jeg har alltid valgt de mest tiltrekkende.

Lenke til kommentar

Om men dumper deg før eller etter sex har vell ingenting med kroppen din å gjøre. Om du vil ha noe seriøst bør du vente minst noen måneder med å ha sex

Enten har menn som har hatt sex med meg vært for snille i ord. Men jeg har aldri fått en negativ kommentar sexuellt... men de ville vel ikke sagt det om det var noe der. 

Men de fleste jeg har datet sier at de ble momentant slått ut av forelskelse i starten, for så at de mister den eller at de sier at de kun vil være elskeren min... huttetu.  

Men som sagt: de menn som jeg har gått til sengs med, er tiltrekkende penere menn. Jeg er sinnsykt kresen. Men mulig jeg derfor velger feile typer...

Endret av heartlife
Lenke til kommentar

vil tro at dårlig intimhygiene har mye mer å si for menn enn visuelt utseende. man fokuserer ikke spesielt mye på det visuelle når man ligger der med trynet bare noen centimeter fra musa, det er jo ikke lett å fokusere på den avstanden uansett. Om det er unormalt vond lukt eller smak så vil jeg tro dette er mye mer plagsomt.

Lenke til kommentar

har aldri stoppet en seksualakt på grunn av underlivets utseende.

haha får ta bilde og filme underlivet mitt og studere kroppen min for å finne ut om jeg er normal haha... Kanskje det er å ta litt av ;) Men jeg begynner jo å lure på om det er det sexuelle med meg. Men jeg vil jo si at han som valgte en feit dame... som så ut som en mann.... istedet for meg for en del år tilbake,..... det var et sjokk... hehe... Da tenkte jeg: enten er det smaken hans, eller hva.. Men han sa alltid at jeg var en veldig fin jente, men jeg trodde det ikke siden han dumpet meg...

Lenke til kommentar

vil tro at dårlig intimhygiene har mye mer å si for menn enn visuelt utseende. man fokuserer ikke spesielt mye på det visuelle når man ligger der med trynet bare noen centimeter fra musa, det er jo ikke lett å fokusere på den avstanden uansett. Om det er unormalt vond lukt eller smak så vil jeg tro dette er mye mer plagsomt.

Jeg har ikke en unormal lukt av fitta.. Kun når jeg venter mensen så er det ikke det samme som ellers. Men jeg har hørt kommentaren av noen før, at jeg har en usedvanlig himmels god smak på fitta ;). Og den tror jeg på... 

Lenke til kommentar

Personlighet og hvordan ‹‹kjemien›› mellom to personer fungerer er absolutt det viktigste for min del.

Når det gjelder hva du har fått ut av dine treff med personer fra datingsider e.l., så kommer det jo helt an på hva en egentlig er ute etter da. Noen kan være ute etter noen å dele resten av livet med, mens andre er ute etter noen å ha det litt ‹‹morro›› sammen med der og da. Hva de skriver på sine profiler e.l., behøver jo ikke ha noe som helst med hva de ønsker i virkeligheten.

Nå vet jeg ingenting om hvor fort du går videre til neste steg (og det har jeg heller ikke noe med), men noe sier meg at det kanskje går litt for fort fremover.

At en kanskje også bare velger en mulig partner etter utseendet er vel heller ikke det som behøver å være det rette, for det er kanskje også en årsak til at de også er single......

At hvordan en ser ut har mye å si, er de fleste ganske klare på, men det er nå likevel ikke så lett å starte et forhold med noen som er pene, men ikke har noe mer enn et pent ytre. For meg så betyr den indre skjønnheten mye mer, men der prioriterer vi sikkert forskjellig alle sammen.......

• Liker 1
Lenke til kommentar

har aldri stoppet en seksualakt på grunn av underlivets utseende.

haha får ta bilde og filme underlivet mitt og studere kroppen min for å finne ut om jeg er normal haha... Kanskje det er å ta litt av ;) Men jeg begynner jo å lure på om det er det sexuelle med meg. Men jeg vil jo si at han som valgte en feit dame... som så ut som en mann.... istedet for meg for en del år tilbake,..... det var et sjokk... hehe... Da tenkte jeg: enten er det smaken hans, eller hva.. Men han sa alltid at jeg var en veldig fin jente, men jeg trodde det ikke siden han dumpet meg...

du får legge ut noen bilder da (srs).

Det virker som du krever mye oppmerksomhet og muligens blir litt mye, meeeeen kan jo ta feil

Lenke til kommentar

Kan garantere deg at verken labiaplastikk eller brystforstørrelse kommer til å gjøre noe forskjell på kjærlighetslivet ditt.

så om jeg har litt hengepupper, så vil ikke en kosmetisk operasjon gjøre forskjell? ;) jeg tenker og, at han får akseptere meg som den jeg er. Jeg har tross alt født barn, og jeg synes ikke kroppen min er så jævla stygg ;) 

Lenke til kommentar

Personlighet og hvordan ‹‹kjemien›› mellom to personer fungerer er absolutt det viktigste for min del.

Når det gjelder hva du har fått ut av dine treff med personer fra datingsider e.l., så kommer det jo helt an på hva en egentlig er ute etter da. Noen kan være ute etter noen å dele resten av livet med, mens andre er ute etter noen å ha det litt ‹‹morro›› sammen med der og da. Hva de skriver på sine profiler e.l., behøver jo ikke ha noe som helst med hva de ønsker i virkeligheten.

Nå vet jeg ingenting om hvor fort du går videre til neste steg (og det har jeg heller ikke noe med), men noe sier meg at det kanskje går litt for fort fremover.

At en kanskje også bare velger en mulig partner etter utseendet er vel heller ikke det som behøver å være det rette, for det er kanskje også en årsak til at de også er single......

At hvordan en ser ut har mye å si, er de fleste ganske klare på, men det er nå likevel ikke så lett å starte et forhold med noen som er pene, men ikke har noe mer enn et pent ytre. For meg så betyr den indre skjønnheten mye mer, men der prioriterer vi sikkert forskjellig alle sammen.......

jepp... jeg får iallefall høre at jeg har et pent ansikt mange steder... men jeg vet ikke hva det er som gjør at jeg blir dumpet ;) Men men.... jeg mener at hvis en mann virkelig elsker meg og bryr seg om meg så vil han ikke dumpe meg så lett ;) 

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...