Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dra på fest alene? (Bonus: Hvordan komme meg ut å flørte mer?)

Anbefalte innlegg

Hva tenker dere om å dra på fest alene?

Jeg er en singel student som prøver å "komme meg ut" mer. Jeg har venner som jeg går ut med relativt ofte. Men siden de har kjæreste alle sammen så har de ikke helt det samme behovet for å "komme seg ut", som jeg har.

Og når vi først er ute så blir det oftest sånn at vi holder sammen, noe som gjør det vanskelig å møte nye folk (noe jeg har veldig lyst til).

Jeg kunne godt tenkt meg å dra ut å feste/flørte mer enn det jeg gjør i dag, men har  ingen venner som jeg kan gjøre det med. Studentersamfunnet i byen der jeg bor arrangerer fester hele tiden, har litt lyst til å dra på disse, men har som oftest ingen å dra dit med. Hvor rart er det å dra på disse alene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-239845

Det er kanskje noe uvanlig, men ikke rart i min bok. 

Uvanlig fordi de færreste har baller til det og føler det sosiale presset som du nå tydeligvis føler på selv. Jeg har gått ut mye alene og kommer fortsatt til å gjøre det nå og da. Har som regel folk jeg går ut med, men av og til er det befriende og bare være sin egen herre uten andre å ta hensyn til.

Det er jo uendelig mye mer trist å sitte hjem på PC-en eller med Netflix når man EGENTLIG har lyst ut og være sosial. Og ettersom du sannsynligvis møter folk, så vil nok ikke ensomhet være et problem.

Kjør på. :)

Lenke til kommentar

Om du er ute med en gjeng som holder i lag, så er det jo meget enkelt å bryte ut og bare ta seg en prat med noen andre som sitter ved et annet bord. "hjemmet ditt" er jo alltid der om du ikke får noe ut av å prate med noen andre. Du kan gå frem og tilbake og de nye menneskene du møter på trenger ikke føle at du prøver å presse deg inn i deres sirkel. Bare gå litt mellom forskjellige bord og prat med alle du møter på. mer eller mindre

Lenke til kommentar